positiv test, men med baby derhjemme!! andre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

!!hej ja er lige anonym da det hele er ret nyt.

testede bragende positiv i morges. ingen tvivl og skal til læge nu her, da der er nogle forbehold der skal tages hensyn til. min kæreste blev rigtig glad, og er jeg da også. men også lidt nervøs. vi har en bette en derhjemme, og denne bebs kan nok ikke engang gå når den lille ny kommer. ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her. andre som har fået småfolk stort set lige efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Chraz

Jeg er gravis i 5 uge nu og har allerede en på 9 måneder.. Men det er så fuld ud planlagt da vi godt vil have dem tæt sammen

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Chraz skriver:

Jeg er gravis i 5 uge nu og har allerede en på 9 måneder.. Men det er så fuld ud planlagt da vi godt vil have dem tæt sammen

dette her er semiplanlagt idet jeg ikke var på p piller grundet nogle ting ved den anden graviditet. så vi vidste jo at chancen for det var der.. min kæreste og hans søster er der 18 mdr imellem og det er de rigtig glade for.. der bliver cirka 17 mdr imellem vores.. så måske det meget normalt.. man skal bare lige sluge den når man nu står der emd en positiv test

Anmeld

26. januar 2011

Joan ( Smallie )

Der er 19 måneder mellem mine børn og der er jeg rigtig glad for.

Men ja jeg havde det på samme måde som dig da jeg fandt ud af jeg var gravid. Men du vil ikke fortryde det

Anmeld

26. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

der er 14 mdr. mellem mine de er nu 25mdr og 11mdr. og de har stor glæde af hinanden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Der er 19 måneder mellem mine børn og der er jeg rigtig glad for.

Men ja jeg havde det på samme måde som dig da jeg fandt ud af jeg var gravid. Men du vil ikke fortryde det

der var lidt komplikationer ved 1 gravi, nok derfor jeg er lidt nervøs, men tager en snak med læøgen i dag om det, så må han vejlede mig. hvis nogen gætter hvem jeg er så shhhh

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Oliver&Troia <3 skriver:

der er 14 mdr. mellem mine de er nu 25mdr og 11mdr. og de har stor glæde af hinanden

mærkeligt spørgsmål måske, men min kan ikke gå når den lille kommer, hva så når man skal ud at gå, handle osv? man kan jo ikke gå med både barnevogn og klapvogn alene? altså jeg er sammen med kæresten, men han er jo på arbejde

Anmeld

26. januar 2011

Tdittmann

jeg har 22 mdr mellem mine. det er hårdt i starten men også det hele værd de har så meget ud af hinanden

Anmeld

26. januar 2011

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

der var lidt komplikationer ved 1 gravi, nok derfor jeg er lidt nervøs, men tager en snak med læøgen i dag om det, så må han vejlede mig. hvis nogen gætter hvem jeg er så shhhh

Var der også med min den første. Fik svangerskabs forgiftning og han blev taget ved akut kejsersnit.

Nr 2 fik jeg lov at føde selv. Blev sygemeldt da jeg var i uge 15 med hende og da jeg var i uge 40+6, efter 40 timer med de grumme veer, ja der fødte jeg en dejlig lille pige.

Men ja held og lkke med det

Anmeld

26. januar 2011

Chraz

Anonym skriver:

dette her er semiplanlagt idet jeg ikke var på p piller grundet nogle ting ved den anden graviditet. så vi vidste jo at chancen for det var der.. min kæreste og hans søster er der 18 mdr imellem og det er de rigtig glade for.. der bliver cirka 17 mdr imellem vores.. så måske det meget normalt.. man skal bare lige sluge den når man nu står der emd en positiv test

Der bliver ca 19 måneder imellem vores. Og selvom vores var planlagt tror jeg det er meget normalt at man panikker lidt.. Det gjorde jeg i hvertfald. Men det er jo bare et spørgsmål om ar komme ind i en rutine når barnet er født.. Vi har 2 børn i forvejen så vi får nok at se til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.