Undskyld mig, men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Frøken J.

Tjah.. Den eneste grund til jeg kan se noget skidt ved debatterne er, at det er et ømt emne, hvorfor mange har svært ved at holde blodtrykket nede, og med det samme går i angrebs/forsvarsposition. Det er rigtig ærgerlig, når man kunne have en god saglig debat i stedet. Jeg har selv lige skrevet et indlæg i rygertråden og virkelig forsøgt at understrege, at folk ikke skal blive stødt, at jeg ikke har noget i mod rygere, men jeg frygter alligevel, at folk bliver pisse sure og går til angreb Håber virkelig at folk kan se på det med et køligt overblik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

M.O.A.R.

Secrets skriver:

Tjah.. Den eneste grund til jeg kan se noget skidt ved debatterne er, at det er et ømt emne, hvorfor mange har svært ved at holde blodtrykket nede, og med det samme går i angrebs/forsvarsposition. Det er rigtig ærgerlig, når man kunne have en god saglig debat i stedet. Jeg har selv lige skrevet et indlæg i rygertråden og virkelig forsøgt at understrege, at folk ikke skal blive stødt, at jeg ikke har noget i mod rygere, men jeg frygter alligevel, at folk bliver pisse sure og går til angreb Håber virkelig at folk kan se på det med et køligt overblik.

Kunne ikke være mere enig..

Tror også det er fordi folk hidser sig så meget op at man så hurtigt bliver træt af dem..Og synes det er synd for det er ellers så hyggeligt at være bruger herinde

Anmeld

26. januar 2011

Stumpen

Jeg kan ikke rigtig se at der er noget at debattere om..

For rygere ved jo ligeså godt som ikke-rygere (mig) at det er skadeligt..

Ligesom fede mennesker (mig) ved lige så godt som tynde mennesker at det ikke er sundt at proppe en plade chokolade i munden..

Det der spiller ind er vaner, psykisk overskud, og ønsket om at ændre det..

Men jeg kan da godt se nu at emnet rygning i dag er blevet endevendet 180 grader og de dage debatter/emner gør det, der tænker jeg også "åhh nej" for det er dage hvor fanerne går højt på baby.dk og Henrik er på overarbejde..

_alt er sagt i en venlig tone uden at angribe nogen

Anmeld

26. januar 2011

Dinna88

MaleneF skriver:

Nu var den her heller ikke ment som en "Hvor er i dog irriterende i de debatter" tråd

Men blot om jeg er den eneste som synes de snart er kørt for langt ud efterhånden

Og er helt enig i det du skriver

Okay, men nej - det er du bestemt ikke den eneste synes

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Stumpen skriver:

Ligesom fede mennesker (mig) ved lige så godt som tynde mennesker at det ikke er sundt at proppe en plade chokolade i munden..

Men jeg kan da godt se nu at emnet rygning i dag er blevet endevendet 180 grader og de dage debatter/emner gør det, der tænker jeg også "åhh nej" for det er dage hvor fanerne går højt på baby.dk og Henrik er på overarbejde..

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Stumpen skriver:

Anmeld

26. januar 2011

blomst84

Rygning er alle steder noget der kan få folk op i det røde felt... På arbejdspladsen, i bylivet og ja herinde i cyberspace hvis du er træt af debatterne ja så gå udenom dem...

Anmeld

26. januar 2011

maria_wlt

Stumpen skriver:

Synes måske bare at dem der føler at blodtrykket stiger når de ser en debat om dette emne skal lade være med at klikke sig ind på dem og så kører de som ikk elængere ud end andre

LIGE PRÆCIS 

Anmeld

26. januar 2011

Muhmi

MaleneF skriver:

Er jeg den eneste der er ved at være godt træt af ryger , ikke rygere debatterne??

Nu synes jeg godt nok de er kørt for langt ud.....

Kunne ikke være mere enig... Det er så træls at høre på heeeleee tiden... Ja fint nok ikke-rygerne hader os der ryger, kan vi ikke bare alle sammen leve sammen i fred og harmoni og så ellers lade det være det?

Well... Så dramatisk behøver det heller ikke være.... Men kan det ikke bare snart være nok.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.