Undskyld mig, men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

M.O.A.R.

Er jeg den eneste der er ved at være godt træt af ryger , ikke rygere debatterne??

Nu synes jeg godt nok de er kørt for langt ud.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Aves.

MaleneF skriver:

Er jeg den eneste der er ved at være godt træt af ryger , ikke rygere debatterne??

Med ondt skal ondt fordrives.. eller hvad tænker du med din tråd..

Anmeld

26. januar 2011

Stumpen

Synes måske bare at dem der føler at blodtrykket stiger når de ser en debat om dette emne skal lade være med at klikke sig ind på dem og så kører de som ikk elængere ud end andre

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

Stumpen skriver:

Synes måske bare at dem der føler at blodtrykket stiger når de ser en debat om dette emne skal lade være med at klikke sig ind på dem og så kører de som ikk elængere ud end andre

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Eva. skriver:

Med ondt skal ondt fordrives.. eller hvad tænker du med din tråd..

Nu mente jeg det generalt..
Og det er ikke kun i dag.
Nu er det kørt over LANG tid snart...

Men ja, kald det hvad du vil. Jeg er bare lidt træt af de debatter nu..

Anmeld

26. januar 2011

Dinna88

Og alligevel opretter du selv en

Jeg synes det er sjovt at læse dem, fordi folk ikke altid liiige tænker over hvad der egentlig bliver skrevet og fordi folk hidser sig sådan op. Det er selvfølgelig rigtig træls at nogle folk føler sig trådt på/at nogle folk er kede af at være sammen med nogle der ryger. Men jeg deltager ikke i debatterne, fordi jeg ikke magter at diskutere det - folk bliver ikke enige, folk føler sig trådt på, folk kan ikke altid holde stemningen i orden og så synes jeg bare de er unødvendige - vi ved alle at der er rygere dre røg under graviditeten og vi ved der er folk der er uenige i det - og sådan er det med alt omkring rygning. Folk ender også med at gå i forsvarsposition, og det ødelægger stemningen. 

Jeg er dog helt nede med konstruktive debatter - f.eks. en debat med hvor mange mødre der ryger og så en afstemning. Dette kan gøres neutralt uden diskussioner osv. Og så sidder der måske en kommende moder et sted der kan bruge det til de tanker hun nu sidder og overvejer

Anmeld

26. januar 2011

Tropez

MaleneF skriver:

jeg er også træt af dem derfor undlader jeg at svare i dem fir jeg ved jeg ikke kan holde min kæft  

Anmeld

26. januar 2011

wamse

Jeg springer bare de indlæg over, der eventuelt kunne irriterere mig

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Dinna88 skriver:

Og alligevel opretter du selv en

Jeg synes det er sjovt at læse dem, fordi folk ikke altid liiige tænker over hvad der egentlig bliver skrevet og fordi folk hidser sig sådan op. Det er selvfølgelig rigtig træls at nogle folk føler sig trådt på/at nogle folk er kede af at være sammen med nogle der ryger. Men jeg deltager ikke i debatterne, fordi jeg ikke magter at diskutere det - folk bliver ikke enige, folk føler sig trådt på, folk kan ikke altid holde stemningen i orden og så synes jeg bare de er unødvendige - vi ved alle at der er rygere dre røg under graviditeten og vi ved der er folk der er uenige i det - og sådan er det med alt omkring rygning. Folk ender også med at gå i forsvarsposition, og det ødelægger stemningen. 

Jeg er dog helt nede med konstruktive debatter - f.eks. en debat med hvor mange mødre der ryger og så en afstemning. Dette kan gøres neutralt uden diskussioner osv. Og så sidder der måske en kommende moder et sted der kan bruge det til de tanker hun nu sidder og overvejer

Nu var den her heller ikke ment som en "Hvor er i dog irriterende i de debatter" tråd

Men blot om jeg er den eneste som synes de snart er kørt for langt ud efterhånden

Og er helt enig i det du skriver

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Tropez skriver:

jeg er også træt af dem derfor undlader jeg at svare i dem fir jeg ved jeg ikke kan holde min kæft  

Det samme her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.