Jeg er lykkelig fordi...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

SSL

Nej, en hyggeligt tråd, den kan man KUN blive glad af at læse, både at formulere sin egen lykke, men bestemt også at læse jeres

Jeg er lykkelig fordi:

- Jeg ØNSKER at være lykkelig!

- Jeg har valgt dén mand, jeg kan leve lykkeligt med

- Vi prøver at få vores kærlighedsbaby!

- Jeg er glad for dén udd., jeg tager

- Jeg har et super tæt og skønt forhold med min familie

- Jeg har fantastiske tætte veninder

- Og så vælger jeg dét fra, der kan gøre mig ked!  ½

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Rockertand

Jeg er lykkelig, fordi jeg har fundet mit livs kærlighed, og vi nærmer os med stormskridt de 10 år sammen - og vi elsker hinanden mere og mere for hver dag, der går, jeg bliver varm om hjertet, når jeg tænker på ham, og jeg savner ham, når han er på arbejde.

Han har velsignet mig med 2 fantastiske og perfekte børn - og vil gerne have flere.

Han supplerer mig i alle henseender, og jeg er blevet et bedre menneske af at følge hans eksempler.

Han holder hænderne omkring os med kærlighed, sjæl og varme, og han giver os økonomisk tryghed.

Anmeld

26. januar 2011

Aves.

SSL skriver:

Nej, en hyggeligt tråd, den kan man KUN blive glad af at læse, både at formulere sin egen lykke, men bestemt også at læse jeres

Jeg er lykkelig fordi:

- Jeg ØNSKER at være lykkelig!

- Jeg har valgt dén mand, jeg kan leve lykkeligt med

- Vi prøver at få vores kærlighedsbaby!

- Jeg er glad for dén udd., jeg tager

- Jeg har et super tæt og skønt forhold med min familie

- Jeg har fantastiske tætte veninder

- Og så vælger jeg dét fra, der kan gøre mig ked!  ½

Den sidste er forskellenfor mange...tror jeg...det handler ikke så meget om hvad man oplever eller hvad man mødes af, men mere om hvordan man tager det ind og arbejder med det.. så ville bare lige sige at den vil jeg gerne hoppe med mig... heldigvis har jeg den evne ellers var jeg nok ikke hvor jeg er den dag i dag..

Anmeld

26. januar 2011

Pia.

Jeg er lykkelig:

- fordi jeg er mig - og har fundet MIG...

- Fordi jeg har tre sunde og raske børn.

- Fordi de alle tre trives med skole, børnehave, venner, veninder og sport/hobbyer..

- Fordi jeg bor her hvor jeg for 10 år siden drømte om jeg skulle bo, og nu er det MIT - og det er lige som JEG vil have det... mit elskede hjem

- Fordi jeg har taget nogle valg i mit liv som gav mig styrke og som har gjort at jeg ikke vil finde mig i alt hvad folk byder mig - dette kostede også en del, men en god pris at betale.

- for mit fantastiske venskab med børnenes far

- for, At jeg er elsket hver dag og kunne give min kærlighed tilbage igen.

- Fordi jeg har tabt 20 kilo og kan holde det - selvom jeg stadig mangler lidt endnu.

- Fordi jeg træner og bruger min krop hver dag og det giver mig så helt utroligt meget energi.

- Fordi jeg har mine veninder - få, men gode, kunne ikke undværre dem.

- Fordi jeg lever sundt og fordi jeg ikke ryger eller har andre kedelige laster

- Fordi jeg har min familie tæt på.

Anmeld

26. januar 2011

Vial

Jeg er lykkelig fordi, at jeg har fået sunde og raske børn.....som sover igennem hver nat. De er robuste, kærlige og møglækre.

Jeg har meget lettere ved at mærke lykken, når jeg ikke jager den. Pt. er der ikke tid til jagt. Jeg er bare "i gang med livet" Det er sgu lykken.

Lykken er også at skrive så rodet at jeg kun selv kan forstå det.. haha.

Anmeld

26. januar 2011

M.O.A.R.

Eva. skriver:

Hvorfor er du lykkelig...

Jeg er lykkelig fordi:

Jeg har gennemført min praktik trods et voldsomt pres undervejs og på halvtid.

Mine børn er faldet til i den nye by og nye bh og skole, de har fået venner og trives på og udvikles vildt og hurtigt for tiden.

Jeg bor med min søster og forældre tæt på og jeg kun kan se fordele ved det (undtagen lige da min far rendte ind i min date fordi han lige skulle over og sige noget, men ok, så har de hilst, første date er vel ikke for tidligt Vi har vores lille vej-familie-kollektiv. Som giver børnene en masse og også mig en anden fleksibilitet i min hverdag.

Fordi jeg kan se enden på min udd. og jeg som efter mange mange år på kh aldrig troede jeg skulle eller kunne blive til noget.

For mit nye hjem og selvom det går langsomt så er jeg lykkelig for jeg kom væk og nu er startet på en frisk..fantastisk.

Jeg er lykkelig fordi jeg er så forelsket som jeg aldrig i mit liv har været og ikke mindst fordi det er gensidigt.

Så livet her ser bare lykkeligt ud....hvad med hos jer...hvordan er jeres lykke pakket ind for tiden...

Dejlig tråd Eva

Jeg er lykkelig fordi,

at jeg har en dejlig mand og en dejlig søn som jeg står op til hver dag.

at jeg har en mor som altid er der for mig og hjælper os når hun er hernede

at jeg har min familie

at mine blodprøver fra lægen sagde negativ for blodkræft!

Anmeld

26. januar 2011

SSL

Eva. skriver:

Den sidste er forskellenfor mange...tror jeg...det handler ikke så meget om hvad man oplever eller hvad man mødes af, men mere om hvordan man tager det ind og arbejder med det.. så ville bare lige sige at den vil jeg gerne hoppe med mig... heldigvis har jeg den evne ellers var jeg nok ikke hvor jeg er den dag i dag..

Ja, man kan tilvælge og fravælge  Og det tror jeg er en vigtig passion i livet.. Og så er der situatiuoner hvor man har sværere ved at vælge fra, og så må man arbejde med det  Der er vi ganske enige

Anmeld

26. januar 2011

Mi

Hvilket dejligt positivt indlæg

Jeg er lykkelig fordi jeg har en dejlig mand som behandler mig som en prinsesse der fortjener det bedte, som er en god far der prioriterer sine børn og min bedste ven

Jeg er lykkelig fordi, jeg har tre sunde og frække piger som trives og som jeg har mulighed for at være meget sammen med

Jeg er lykkelig fordi, jeg har gode veninder som jeg ved vil støtte mig, hvis jeg skulle få brug for det. Veninder som jeg kan grine og græde sammen med

Jeg er lykkelig fordi, jeg har fået mulighed for at gå hjemme og passe det som er vigtigst for mig, nemlig min familie

Jeg er faktisk lykkelig næsten hele tiden

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

26. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg er lykkelig:

* fordi jeg har 4 dejlige børn og en lige så dejlig bonus søn

* fordi jeg til stadighed kan vågne op og være dybt forelsket i min mand

* fordi denne kærlighed har givet mig modet til at starte på mit drømmejob, og samtidig give ham den frihed til at udforske hans potentiale.

* fordi mine børn er glade, og vi (forhåbentligt) har fundet den helt rigtige skole til vores mellemste søn.

* fordi jobbet bare er så rigtigt for mig at jeg har svært ved at forstå jeg faktisk får løn for det.

* fordi der er sjove, hyggelige sider som denne hvor man kan fortælle om sin lykke unden at det virker pralende for andre

Anmeld

26. januar 2011

misslea

Jeg er FØRST OG FREMMEST lykkelig fordi, jeg har mødt manden i mit liv  For vi har sammen lavet verdens smukkeste og skønneste lille datter - og HUN gør mig seimelthen SÅ UBESKRIVELIG lykkellig!!!!

Jeg er også lykkelig fordi:

Vi alle er sunde og raske i familien....

Jeg har et job jeg elsker

Vi bor i en FANTASTISK  lejlighed, hvor vi har plads til en hulens bunke børn!

Jeg har jordens dejligste veninder, som altid er der for mig!!

Og så er min mand og jeg stadig vildt forelskede efter 9 års kæreste/ægteskab!!!

Den ULTIMATIVE lykke har jeg oplevet mange gange... men kun i glimt!!

bl.a:

den dag Martin friede til mig

Den dag jeg så de 2 streger

den dag min datter blev født!

Jeg vil betegne mig selv som lykkelig, men de helt særlige øjeblikke er for mig dér, hvor man virkelig mærker LYKKEN!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.