Jeg er lykkelig fordi...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Aves.

Hvorfor er du lykkelig...

Jeg er lykkelig fordi:

Jeg har gennemført min praktik trods et voldsomt pres undervejs og på halvtid.

Mine børn er faldet til i den nye by og nye bh og skole, de har fået venner og trives på og udvikles vildt og hurtigt for tiden.

Jeg bor med min søster og forældre tæt på og jeg kun kan se fordele ved det (undtagen lige da min far rendte ind i min date fordi han lige skulle over og sige noget, men ok, så har de hilst, første date er vel ikke for tidligt Vi har vores lille vej-familie-kollektiv. Som giver børnene en masse og også mig en anden fleksibilitet i min hverdag.

Fordi jeg kan se enden på min udd. og jeg som efter mange mange år på kh aldrig troede jeg skulle eller kunne blive til noget.

For mit nye hjem og selvom det går langsomt så er jeg lykkelig for jeg kom væk og nu er startet på en frisk..fantastisk.

Jeg er lykkelig fordi jeg er så forelsket som jeg aldrig i mit liv har været og ikke mindst fordi det er gensidigt.

Så livet her ser bare lykkeligt ud....hvad med hos jer...hvordan er jeres lykke pakket ind for tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er lykkelig fordi:

Mine børn er faldet til i den nye by og nye bh og skole, de har fået venner og trives på og udvikles vildt og hurtigt for tiden.

Jeg bor med min søster og forældre tæt på og jeg kun kan se fordele ved det (undtagen lige da min far rendte ind i min date fordi han lige skulle over og sige noget, men ok, så har de hilst, første date er vel ikke for tidligt Vi har vores lille vej-familie-kollektiv. Som giver børnene en masse og også mig en anden fleksibilitet i min hverdag.

Fordi jeg kan se enden på min udd. og jeg som efter mange mange år på kh aldrig troede jeg skulle eller kunne blive til noget.

For mit nye hjem og selvom det går langsomt så er jeg lykkelig for jeg kom væk og nu er startet på en frisk..fantastisk.

Jeg er lykkelig fordi jeg er så forelsket som jeg aldrig i mit liv har været og ikke mindst fordi det er gensidigt.

Så livet her ser bare lykkeligt ud....hvad med hos jer...hvordan er jeres lykke pakket ind for tiden...

Dejligt indlæg

Jeg er lykkelig fordi

- at jeg er velsignet med de dejligste 2 piger, og en meget kærlig og omsorgsfuld mand

- min mor og jeg har et stærkt bånd til hinanden, vi deler de fleste sorger og glæder med hinanden.

- jeg snart skal igang med det sidste år af min uddannelse, så jeg kan blive færdig og komme på arbejdemarkedet, og lave det jeg brænder for.

- jeg har den bedste veninde jeg kan dele ALT med!

Kh Corinna

Anmeld

26. januar 2011

wamse

Jeg er lykkelig fordi:

Jeg har de dejligste 3 børn, der bare lige passer perfekt til at være mine børn

Jeg er i gang med min uddannelse, og jeg elsker det

Jeg har nogle dejlige venner

Anmeld

26. januar 2011

K.Rehder

Eva. skriver:

Jeg er lykkelig fordi:

Skønt at høre om andre folks lykke...det varmer sådan inden i...Alle mine gravid-hormoner elsker det 

Jeg kan ikke præcis beskrive hvorfor jeg er lykkelig, det er jeg bare. Mit liv er som jeg altid har ønsket det skulle være (for første gang nogensinde)...Og har kæmpet hårdt for at nå hertil!

Bliver nok endnu mere lykkelig når min kæreste og jeg kan sidde med vores lille datter i armene inden længe

Anmeld

26. januar 2011

Baby_girl2011

jeg er lykkelig fordi 

- jeg har verden dejligeste datter.. 

- jeg har den sødeste kæreste man ever kan ønske sig

- er snart færdig med skolen, og vi har sparket Projekt baby igang.. 

- Jeg har et arbejdt som jeg bare elsker rigtig meget.. 

Anmeld

26. januar 2011

merichs

Jeg er lykkelig fordi:

- Jeg har en utrolig dejlig kæreste  (som forhåbentlig engang bliver min mand )

- min kæreste og jeg, sammen er blevet forældre til den skønneste lille pige

- Jeg har en god familie og gode venner/veninder

Anmeld

26. januar 2011

<3

Øh tror jeg næsten altid er lykkelig - ja altså ikke når jeg tapetserer men ellers

Anmeld

26. januar 2011

frk Jensen

Jeg er lykkelig fordi at jeg hver morgen vågner til lyden af "moooaaaar mad"...

Jeg er lykkelig fordi jeg har verdens bedste familie

Jeg er lykkelig fordi at jeg har min søn

Der er INTET bedre end Marcus der siger: Elsker moar

Jeg er lykkelig fordi jeg har et fantastisk hjem, dejlige veninder...

Lykkelig over at være lidt små forelsket og vi har en date på fredag (igen) som indeholder rødvin og MASSER af snak

Frk Jensen... Lykkelig, fordi jeg har LOV til at være det

Anmeld

26. januar 2011

Svenne

Sikke en dejlig tråd, der på trods af et kæmpe søvnunderskud (på grund af projekt stop-nattespiseriet) og manglende overskud lige kunne minde mig om, at jeg faktisk er ret lykkelig! 

Det er jeg fordi...

... jeg har en sund og rask, glad og tilfreds dreng.

... en skøn kæreste, som holder barsel de næste seks uger sammen med vores søn.

... jeg har min højtelskede familie tæt på - og de betyder ALT!

... jeg har et job, som jeg er glad for - (og i øvrigt skal starte op på på mandag efter 9 måneders barsel)

... og sikkert mange mange flere ting, som ikke nødvendig er store ting, men som er med til at gøre livet perfekt

Anmeld

26. januar 2011

MetteDN

Jeg er lykkelig fordi - 

- Jeg har verdens bedste kæreste

- Skal være mor til maj

- Har den dejligste familie og de dejligste venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.