Nalle skriver:
Hej skønne kvinder! 
Jeg sad og tænkte på noget, hvad gør i egenligt for at holde jer sunde og sørger for et godt helbred, der er mange herinde der har fordomme om hvad der ikke er sundt, hvad gør i for at være sunde så? 
Det ikke meninger der skal disukteres, er bare nysgerrig, efter at vide hvordan i holde jer sunde og raske.
Hejsa!
Vil da gerne fortælle lidt om min sundhed...(synes selv jeg er ret sund
)
2-3 gang om ugen spiller jeg floorball. Det er dejlig hårdt, og giver superkondition.
Med hensyn til kosten så har jeg efterhånden fået en masse gode vaner ind...
Vi har aldrig lyst brød eller alm pasta/hvide ris i huset. (vi = mig og kæresten)
sodavand har vi sjældent. Og køber jeg sodavand fordi lysten lige melder sig, så køber jeg kun ½ liter, og den deler vi så.
Madportionerne rækker kun til 2, hvor jeg tidligere brugte 500 g oksekød, til ex. kødsovs/lasagne, bruger jeg nu under 200 g. og så bare en masse grøntsager. Vi bliver stadig mætte.
Vi har stort sest aldrig slik/chips i huset. Det sker selvfølgelig man bare liiige skal ha lidt..(man er vel menneske
), men så er det kun een pose, selv om der måske er tilbud med 3 for xx kr. For hvis der er slik i huset så spiser jeg det!
Jeg elsker at lede efter lækre sunde opskrifter på nettet, og prøve nye ting.
De dage vi er til sport er det bare en rugbrødsmad, og er vi sultne efter sporten, så napper vi en smoothie.
I weekenden får vi god mad fredag eller lørdag. Så ryger der også et glas vin eller 2. Ofte er det en god rød bøf med rodfrugter og en let sovs + salat. Og så måske også en lille dessert.
Synes generelt vi er meget sunde, men engang imellem så har man bare lyst til at være usund!
Jeg eelsker cola og chips med dip.. 
Jeg er aldrig syg, er ikke overvægtig, (160 cm og 56 kg), og jeg vælger at tro at mine spisevaner er grunden hertil. 
Blot et lille langt indlæg fra mig 
Knus D.