Er der nogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Fenja09

Tinehh skriver:

Hejsa..

- Hm, ja jeg ryger stadigvæk.. Som man vil sige så er jeg også desværre en af dem som virkelig bare ikke har kunne stoppe..

Jeg har prøvet.. Men selvom det er SKIDE USUNDT for en selv og den lille bebs i maven, så har jeg jo snakket med JM om det hver gang jeg har besøgt hende.. Og jeg har virkelig skåret meget ned, det hjalp en del da jeg stod og fik lungebetændelse, så er det ikke blevet til det store bagefter. Men JM, sagde til mig at det var flot hvis jeg bare kunne holde det på de få stykker det bliver til nu.

Så vi kan skamme os sammen

(31+0)

Det er da også langt bedre at trappe ned end bare at fortsætte med samme antal, så kan godt være at du ikke har kunne stoppe helt, men du har da forsøgt og det er altså heller ikke sundt for barnet at have en total stresset og nervepirrende mor.

Kan godt være at det er fordi jeg selv er ryger, men synes altså ikke at du skal skamme dig - det er da flot at du er trappet ned. Man kan ikke alt - det er fakta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Tinehh

Anonym skriver:

Jah det kan vi Min JM sagde faktisk at hvis jeg gik og blevet irreteret og stresset over at jeg ikke måtte ryge, så var det bedre at ryge en halv cigaret fordi at barnet åbenbart ville kunne tage mere skade hvis jeg gik og var stresset hver dag ..

Jeps, det samme har jeg fået af vide.. Men man må gøre hvad man kan og så er den ikke længere..

Anmeld

26. januar 2011

Rockertand

Det ville være godt for alle gravide, der ryger, at få foretaget en ultralydsskanning, mens I ryger en cigaret......så stoppede I øjeblikkeligt, det er SÅ skræmmende at se fosterets reaktion på nikotinen.

Anmeld

26. januar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg har valgt at skrive anonymt af frygt for at blive høvlet ned..

Jeg er gravid i 22. uge og jeg ryger..

Er der virkelig ingen andre som er gravide og samtidig ryger ?

http://www.sst.dk/publ/Publ2002/Barnivente/Pages/kap1.htm#Anchor5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.