Er der nogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg har valgt at skrive anonymt af frygt for at blive høvlet ned..

Jeg er gravid i 22. uge og jeg ryger..

Er der virkelig ingen andre som er gravide og samtidig ryger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Sees

Hej piger..

Jeg er ikke bleg for at sige at jeg røg under min graviditet.
MAX 5 smøger om dagen, dog holdte jeg mig gerne til 2 - 1 morgen og 1 aften.

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

Jeg ryger også, det er skåret gevaldigt ned... max 5 om dagen og tit mindre... 

Anmeld

26. januar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg vil ikke komme med min mening om det, for du vil nok ikke høre den, men jeg ville ikke gøre det. Jeg ville bare sige, at der da er mange fra de unge mødre, der røg som en skorsten under deres graviditet, og som tilsyneladende har fået fine børn

Anmeld

26. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg er ikke gravid, men ryger- Jeg stoppede da jeg var 2-3 måneder med vores datter og begyndte igen da hun var 2-3 måneder.
Jeg kan kun råde dig til at stoppe med at ryge!
Alle i vores familie ryger stortset- min kæreste's moster ryger, men har aldrig gjort i nærheden af hendes søn som er 18 mdr nu.
En dag besluttede hun sig for at ryge under emhætten, en måned efter fik hendes søn midlertidig astma, så han skulle have maske på i en måned.
Min mor røg da hun ventede mig, jeg har indlæringsproblemer- har svært ved at forstå ting m.h.s skolen- det samme har min kæreste og hans mor røg også under hele graviditeten.
Det er selvfølgelig ikke alle der sker noget med, men det kan ske.

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Rart at vide der også er andre.. Jeg har også skåret gevaldigt ned.. Jeg ryger først efter kl 14 om eftermiddagen.. Og max 3 om dagen ..

Anmeld

26. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Jeg er ikke gravid, men ryger- Jeg stoppede da jeg var 2-3 måneder med vores datter og begyndte igen da hun var 2-3 måneder.
Jeg kan kun råde dig til at stoppe med at ryge!
Alle i vores familie ryger stortset- min kæreste's moster ryger, men har aldrig gjort i nærheden af hendes søn som er 18 mdr nu.
En dag besluttede hun sig for at ryge under emhætten, en måned efter fik hendes søn midlertidig astma, så han skulle have maske på i en måned.
Min mor røg da hun ventede mig, jeg har indlæringsproblemer- har svært ved at forstå ting m.h.s skolen- det samme har min kæreste og hans mor røg også under hele graviditeten.
Det er selvfølgelig ikke alle der sker noget med, men det kan ske.

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Og nåe, min motivitation til at jeg stoppede med at ryge da jeg var gravid, var at jeg havde et barn inde i maven og at jeg vidste at jeg gjorde skade på mit barn hver gang jeg tog et hiv!

Anmeld

26. januar 2011

Tinehh

Hejsa..

- Hm, ja jeg ryger stadigvæk.. Som man vil sige så er jeg også desværre en af dem som virkelig bare ikke har kunne stoppe..

Jeg har prøvet.. Men selvom det er SKIDE USUNDT for en selv og den lille bebs i maven, så har jeg jo snakket med JM om det hver gang jeg har besøgt hende.. Og jeg har virkelig skåret meget ned, det hjalp en del da jeg stod og fik lungebetændelse, så er det ikke blevet til det store bagefter. Men JM, sagde til mig at det var flot hvis jeg bare kunne holde det på de få stykker det bliver til nu.

Så vi kan skamme os sammen

(31+0)

Anmeld

26. januar 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger..

Hej, jeg er nu ligeglad med hvad andre mener om mig og mit liv. Jeg ryger og er 10 uger henne. Vil så lige tilføje, at jeg har røget mellem 20-30 smøger dagligt, før jeg blev gravid og fandt først ud af at jeg var det var 2 1/2 uge siden. Ryger nu 10 smøger dagligt og starter på rygestop-kursus her d. 1 Feb. Så håber jeg at smide de sidste

Har hjulpet her hos os, at vi ikke ryger indendøre og skal gå ud hver gang og ønsker heller ikke at babyen skal leve i røg, så kan lige så godt starte på det nu

Uanset om du er anonym eller ej, så har jeg intentioner om at høvle folk ned - synes det er noget mærkeligt noget.

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Tinehh skriver:

Hejsa..

- Hm, ja jeg ryger stadigvæk.. Som man vil sige så er jeg også desværre en af dem som virkelig bare ikke har kunne stoppe..

Jeg har prøvet.. Men selvom det er SKIDE USUNDT for en selv og den lille bebs i maven, så har jeg jo snakket med JM om det hver gang jeg har besøgt hende.. Og jeg har virkelig skåret meget ned, det hjalp en del da jeg stod og fik lungebetændelse, så er det ikke blevet til det store bagefter. Men JM, sagde til mig at det var flot hvis jeg bare kunne holde det på de få stykker det bliver til nu.

Så vi kan skamme os sammen

(31+0)

Jah det kan vi Min JM sagde faktisk at hvis jeg gik og blevet irreteret og stresset over at jeg ikke måtte ryge, så var det bedre at ryge en halv cigaret fordi at barnet åbenbart ville kunne tage mere skade hvis jeg gik og var stresset hver dag ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.