Rygning i bilen med børn!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Tør I være ærlige nu vi haar de her emner oppe med rygning??

Hvor mange af jer ryger i bilen hvor jeres børn opholder sig eller i hjemmet??

I det hele taget i nærheden af jers børn?

Og INGEN personlig mening fra mig... jeg spørger bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

slettet_7530

Anjamichell skriver:

Vi er ikkeryger, men jeg husker fra min barndom at min far røg både i bilen og i huset og jeg følte simpelthen at jeg skulle blive kvalt

Anmeld

26. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi kunne under ingen omstændigheder finde på at ryge i hjemmet eller i bilen - og det er uanset om der er børn til stede eller ej! Cigaretter og røg hører hjemme udenfor... og langt væk fra børnene!

Heldigvis synes jeg efterhånden det er sjældent man ser forældre der ryger i bilen med deres unger på bagsædet !

Anmeld

26. januar 2011

<3

Anjamichell skriver:

Da jeg var ung i 70erne røg mine forældre i bilen indenfor osv. Det var en anden tid. Men når de røg i bilen begyndte jeg at hoste med det samme. Kan huske hvor ubehageligt det var. Fordi man ikke vidste at det var skadeligt eller måske fordi de ikke ønskede at tro det så blev det lidt som om jeg var hys og en gang imellem åbnede de vinduet.

Heldigvis ved alle bedre nu og jeg er sikker på at de fleste har et ideal om ikke at ryge i nærheden af deres børn. At så komme til det er en uheldigt men jeg finder det lidt konfliktoptrappende at stille spørgsmålet særligt oven på de to foregående debatter...

Måske du skal bede om at få denne tråd låst?

Anmeld

26. januar 2011

Fru'Rugaard

Vi ryger ikke i bilen Jeg mener at det er uacceptabelt!
Min kæreste har en gammel gulplade bil (nissan patrol)- den ryger han i, men den er vores datter ikke i og kommer heller ikke i den, da autostolen ikke kan være på sædet- så det er kun Mors bil der er røgfri!

Anmeld

26. januar 2011

Sees

Ingen af delene!
Alt rygning forgår ude i haven, og vi har ikke bil, så det kommer helt af sig selv

Anmeld

26. januar 2011

Aves.

Jeg ser tit forældre der ryger med børn i bilen og også tit bedsteforældre...og så læste jeg lige at 200.000 børn dagligt udsættes for passiv rygning, så enten er alle herinde meget mere fornuftige end landsgennemsnittet eller også tør man ikke fortælle sandheden og jeg kan som godt forstå hvis det sidste er tilfældet...er sgu uheldigt at udsætte sine børn for det..

Heldigvis er der sket en kæmpe stor udvikling bare fra min søn var lille for snart 14 år siden...puha..der blev bare ikke naturligt taget de hensyn der gøres i dag..

Anmeld

26. januar 2011

lisesp83

Her er begge vores biler røgfri, ligesom vores hjem..

Og sådan var det også før der kom barn til.

Anmeld

26. januar 2011

MIWULA

Jeg ryger ikk mere da jeg jo er gravid. derfor stoppede jeg men kæresten ryger stadig nogle gange men lige siden vi flyttet sammen har vi altid sagt rygning er udenfor så sådan er det stadig og i bilen har vi røget førhen men ikk efter jeg er blevet gravid og det blir heller aldrig sådan igen.

Anmeld

26. januar 2011

Dinna88

Anjamichell skriver:

Nu er det så ikke mig, men min mor og far har altid røget indefor. Jeg er nu den eneste der bor hjemme, men da min bror boede hjemme i et år, gik vi sammen mod min mor og fik hende til at ryge under emhætten. Jeg synes det er SÅ klamt at komme hjem til en lejlighed der stinker! 

Når min niece kommer på besøg ved både min mor og far, så bliver rygningen stoppet og der bliver luftet godt ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.