Laura har falsk strubehoste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ja jo... det jo virus men så vidt jeg ved er det "bare" en alm virus som har en komplikation...?

Jeg mener det håber jeg da ikke for da vi var indlagt med Tjalfe da han havde lungebetændelse så lå vi på stue med en lille dreng med fs... Han havde det så slemt at han skulle have ilt ind imellem. Det er jo struben der hæver op og lukker for lufttilsførslen så det er derfor kold luft hjælper for den tager hævelsen...

Du har helt ret. Jeg har fået det samme at vide, men min læge sagde så, at det var en smitsom virus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Du har helt ret. Jeg har fået det samme at vide, men min læge sagde så, at det var en smitsom virus

pas

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

pas

Pas som i du ikke forstår, hvad jeg skriver?

Anmeld

30. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

er prinsessen i bedring?

Anmeld

30. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Falsk strubehoste smitter da det er en luftbåren virus. Så det smitter via nys - hoste og via hænderne.

Læs evt her; netdoktor.dk

Ønsker Laura rigtig god bedring.

Anmeld

30. januar 2011

klmf

God bedring med prinsessen

- og er det ikke snart til en omgang billedspam af hende?? Synes det er lang tid siden jeg har set et nyt billede af hende....

Anmeld

30. januar 2011

loppen82

Baagøe skriver:

Pas som i du ikke forstår, hvad jeg skriver?

Falsk Strube Hoste smitter gennem luften. Men det er KUN enkelte børn der udsættes for smitten der får falsk strubehoste.
Sygdommen er derfor IKKE særlig smitsom.

Anmeld

30. januar 2011

Lullaby

Baagøe skriver:

Tirsdag skulle Laura til lægen og have sin 15 mdrs. vaccination. Mandag havde hun hevet lidt efter vejret og hostet en smule i DP, så jeg siger til min far, som skal til lægen med hende, at han gerne lige måtte ringe i forvejen og bestille en tid til at få tjekket hosten og vejrtrækningen.

Da han kommer op til lægen, konstaterer han så, at hun har falsk strubehoste og skal være hjemme fra DP en hel uge!  

Min far har så været så sød at tage en sygedag med Laura idag og min veninde passer hende torsdag og fredag

Håber snart hun er frisk igen, for hun hostede fælt igår aftes, men her til morgen hygger hun max med morfar

Hold da op det må være et slemt tilfælde så. For op til flere gange har vores haft det og de er da blevet sendt afsted hurtigt

Anmeld

30. januar 2011

B&J

god bedring med hende vores søn har også lige haft det og vi er dækket ind til næste gang han får det nu

Anmeld

30. januar 2011

loppen82

Baagøe skriver:

Tirsdag skulle Laura til lægen og have sin 15 mdrs. vaccination. Mandag havde hun hevet lidt efter vejret og hostet en smule i DP, så jeg siger til min far, som skal til lægen med hende, at han gerne lige måtte ringe i forvejen og bestille en tid til at få tjekket hosten og vejrtrækningen.

Da han kommer op til lægen, konstaterer han så, at hun har falsk strubehoste og skal være hjemme fra DP en hel uge!  

Min far har så været så sød at tage en sygedag med Laura idag og min veninde passer hende torsdag og fredag

Håber snart hun er frisk igen, for hun hostede fælt igår aftes, men her til morgen hygger hun max med morfar

Maluca har haft det en del gange og hver gang er hun kort efter sendt afsted igen, har aldrig hørt om børn der ska blive hjemme 1 uge med mindre der er feber... ellers må dagplejen ik nægte at ta hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.