Laura har falsk strubehoste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.244 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Pige2009

Tirsdag skulle Laura til lægen og have sin 15 mdrs. vaccination. Mandag havde hun hevet lidt efter vejret og hostet en smule i DP, så jeg siger til min far, som skal til lægen med hende, at han gerne lige måtte ringe i forvejen og bestille en tid til at få tjekket hosten og vejrtrækningen.

Da han kommer op til lægen, konstaterer han så, at hun har falsk strubehoste og skal være hjemme fra DP en hel uge!  

Min far har så været så sød at tage en sygedag med Laura idag og min veninde passer hende torsdag og fredag

Håber snart hun er frisk igen, for hun hostede fælt igår aftes, men her til morgen hygger hun max med morfar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

<3

Hold da op det må være slemt når lægen siger hun skal være hjemme. Når TJalfe har haft fs så vi holdt ham hjemme indtil han ikke hostede så slemt mere. Perfekt med vejret så - koldt og klart lige til at sidde op og sove med

God bedring til hende!

Anmeld

26. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Hold da op det må være slemt når lægen siger hun skal være hjemme. Når TJalfe har haft fs så vi holdt ham hjemme indtil han ikke hostede så slemt mere. Perfekt med vejret så - koldt og klart lige til at sidde op og sove med

God bedring til hende!

Tak. Han siger, at det smitter, så derfor må hun ikke komme afsted

Anmeld

26. januar 2011

Alberts/

hvordan er det der falsk strube hoste, skal til læge med albert om et par timer, hans lunger piber, han hiver lidt efter vejeret og lyder meget hæs når han trækker vejeret. og så hoster han som en syg søløve

Anmeld

26. januar 2011

Dot D

Alberts/ skriver:

hvordan er det der falsk strube hoste, skal til læge med albert om et par timer, hans lunger piber, han hiver lidt efter vejeret og lyder meget hæs når han trækker vejeret. og så hoster han som en syg søløve

Søløve = falsk strubehoste. Sådan er det ofte, prøv med noget frisk luft, det er rigtigt godt imod det Vores datter havde det som lille og her for nogle måneder siden kom søløven igen. Hun lå på sofaen og pludseligt kunne hun ikke trække vejret, hun gik helt i panik, vi fik fat i vagtlægen og skulle selvfølgelig derind. Stephan blev hjemme med Sophus, så jeg kørte omkring min far og tog ham med, for jeg turde ikke være alene med Sophie i bilen, hvis hun ikke trak vejret. Bare det at skulle ud til bilen og ud af den for at komme ind til lægen hjalp rigtigt meget. Så selv LIDT koldt luft er MEGET godt

Anmeld

26. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Tak. Han siger, at det smitter, så derfor må hun ikke komme afsted

Ja jo... det jo virus men så vidt jeg ved er det "bare" en alm virus som har en komplikation...?

Jeg mener det håber jeg da ikke for da vi var indlagt med Tjalfe da han havde lungebetændelse så lå vi på stue med en lille dreng med fs... Han havde det så slemt at han skulle have ilt ind imellem. Det er jo struben der hæver op og lukker for lufttilsførslen så det er derfor kold luft hjælper for den tager hævelsen...

Anmeld

26. januar 2011

Alberts/

Dot D skriver:

Søløve = falsk strubehoste. Sådan er det ofte, prøv med noget frisk luft, det er rigtigt godt imod det Vores datter havde det som lille og her for nogle måneder siden kom søløven igen. Hun lå på sofaen og pludseligt kunne hun ikke trække vejret, hun gik helt i panik, vi fik fat i vagtlægen og skulle selvfølgelig derind. Stephan blev hjemme med Sophus, så jeg kørte omkring min far og tog ham med, for jeg turde ikke være alene med Sophie i bilen, hvis hun ikke trak vejret. Bare det at skulle ud til bilen og ud af den for at komme ind til lægen hjalp rigtigt meget. Så selv LIDT koldt luft er MEGET godt

okay, det passer meget godt med at han sal ud og sove nu,

han har altid haft den piben(mislyd) fra sine lunger som min sp mener er asmatisk bronkitisk, så du må det hele tjekkes

Anmeld

26. januar 2011

Dot D

Alberts/ skriver:

okay, det passer meget godt med at han sal ud og sove nu,

han har altid haft den piben(mislyd) fra sine lunger som min sp mener er asmatisk bronkitisk, så du må det hele tjekkes

God idé med en lille tur ud og så godt I skal til lægen og tjekkes

Anmeld

26. januar 2011

Alberts/

Dot D skriver:

God idé med en lille tur ud og så godt I skal til lægen og tjekkes

jep(;

nu må vi se hvad lægen siger(;

Anmeld

26. januar 2011

Lone Jakobsen

Rasmus døjer også med det, men har aldrig hørt at det skulle smitte.

han har hostet meget i nat, og det er tydeligt at han kæmper med det. men han nyder at sove ude i den klare kolde luft, så man burde måske campere på altanen for en nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.