Tror I på drømmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

MetteDN

Jeg  tror også på det.. Jeg har fra start sagt at jeg var sikker på det var en dreng og har flere gange drømt at jeg fik en lille velskabt dreng.. Og vi skal have en dreng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

fif

noah3006 skriver:

Jeg har nu for tredje gang drømt vi fik en dejlig lille velskabt pige...

Tror I på drømmen... med hensyn til kønnet. Har en gang fået fortalt at det man drømte blev det. hehe.

Ved min første graviditet var det faktisk sandt. Der drømte jeg vi fik en dreng, inden vi fik det afvide til en scanning. og det blev det.

det skal lige siges vi ikke ved hvad vi får af køn denne her gang, så er jo ekstra spændt.

klem

Jeg drømte osse 3 gange, at Vi ville få en dreng og var næsten helt overbevist om at det vil vi da få.  Meen da vi var til kønsscanning lå der altså en lille pige!!!

Anmeld

26. januar 2011

oerbaek

Jeg drømte at vi fik en pige men til MD skanningen sagde de det bliver en dreng, jeg har gentagende gange efter drømt at vi får en pige og det er meget detaljeret hvordan hun ser ud, så jeg er da spændet på om de har set forkert på scanningen, det hører man jo om engang imellem

Med mine drenge drømte jeg vi fik drenge

Anmeld

26. januar 2011

Mira0911

Jeg har ikke oplevet at drømme om det ene eller andet køn... Så har lidt svært ved at tro på det, når jeg ikke har oplevet det... 

Anmeld

26. januar 2011

FrkLarsen

Hej.

Jeg troede også at vi skulle have en dreng, men drømte et par gange om babypiger...

Vi var så til kønsscanning i februar 2010 hvor vi fik afvide at det var en pige.

Så her passede det på drømmen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.