Tror I på drømmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

noah3006

Jeg har nu for tredje gang drømt vi fik en dejlig lille velskabt pige...

Tror I på drømmen... med hensyn til kønnet. Har en gang fået fortalt at det man drømte blev det. hehe.

Ved min første graviditet var det faktisk sandt. Der drømte jeg vi fik en dreng, inden vi fik det afvide til en scanning. og det blev det.

det skal lige siges vi ikke ved hvad vi får af køn denne her gang, så er jo ekstra spændt.

klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Den lykkelige

Ja jeg tror faktisk på det..

Jeg var sikker på det var en dreng vi ventede.. fik kønsscanning i uge 18 og der fik vi afvide det var en lille pige.. ugerne op til havde je drømt om piger babyer 4 gange..

Min veninde oplevede det samme.. Hendes mand var sikker på det blev en dreng hun troede en pige.. Hun begyndte så at drømme om drenge... og ja de skal have en dreng

Så måske der er noget om det...

Anmeld

26. januar 2011

NessaXenia

bestemt ja.

Jeg drømte kort tid efter jeg vi fandt ud af at jeg var gravid der drømte jeg at vi fik en lille pige, og det skal vi

Anmeld

26. januar 2011

noah3006

Ihhh hvor spændende om mine drømme så passer.

Anmeld

26. januar 2011

L-Mortil3

Nej jeg tror ikke på det
Både jeg selv, Morten og min mor drømte vi fik en pige, og Liam har en tap

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

noah3006 skriver:

Jeg har nu for tredje gang drømt vi fik en dejlig lille velskabt pige...

Tror I på drømmen... med hensyn til kønnet. Har en gang fået fortalt at det man drømte blev det. hehe.

Ved min første graviditet var det faktisk sandt. Der drømte jeg vi fik en dreng, inden vi fik det afvide til en scanning. og det blev det.

det skal lige siges vi ikke ved hvad vi får af køn denne her gang, så er jo ekstra spændt.

klem

Nix...i mine drømme har jeg både fået drenge og piger, så det tror jeg ikke på.
Har også tit oplevet veninder blive forbavsede når de gik og var så skråsikre på hvad de ville få, fordi de havde drømt et bestemt køn og så fik det modsatte

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

sabi1979

Nej det tror jeg ikke på, da jeg begge gange har drømt at jeg fik drenge, men jeg fik 2 dejlige piger så der passede det ikke

Anmeld

26. januar 2011

vitapigen

Jeg har også den sidste uges tid drømt at jeg fik en pige, så jeg er lidt spændt på scanningen om et lille mdr

Anmeld

26. januar 2011

TbCp

Jeg var ikke ret langt henne da jeg drømte at jeg fik en lille sorthåret pige som blev født for tidligt...

Da jeg var i uge 35 + 2 fødte jeg så en lille sorthåret pige

Senere i graviditeten drømte jeg så at jeg fik trillinger

Anmeld

26. januar 2011

signe.

jeg drømte vi fik en dreng gentagende gange, og det gjorde vi jeg tror der er lidt om snakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.