jeg er så meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Hmm

ja nu er jeg igen i tvivl, har i dag været på apoteket og købt mit livs første graviditets test købte en clear blue digital test + en af apotekets egen med to stave i.

men nu har jeg læst på den digitale som kan teste før tid at man kan test op til 4 dage før forventet mens, men nu er der 7 dage til forventet mens, 6 i morgen tidlig, hmm er det ikke dumt at bruge den så..

men kan næsten ikke vente mere... tegnene bliver ved at være i kroppen

hvad ville i gøre, ville i teste i morgen med morgen urin og så se eller ville i lige vente til weekenden?

lige et ekstra spørgsmål, uanset hvor tidligt man tester og den viser positiv så er den god nok ikke? altså sådan at man kan da ikke teste positiv og så ikke være gravid alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

Hmm

ja nu er jeg igen i tvivl, har i dag været på apoteket og købt mit livs første graviditets test købte en clear blue digital test + en af apotekets egen med to stave i.

men nu har jeg læst på den digitale som kan teste før tid at man kan test op til 4 dage før forventet mens, men nu er der 7 dage til forventet mens, 6 i morgen tidlig, hmm er det ikke dumt at bruge den så..

men kan næsten ikke vente mere... tegnene bliver ved at være i kroppen

hvad ville i gøre, ville i teste i morgen med morgen urin og så se eller ville i lige vente til weekenden?

lige et ekstra spørgsmål, uanset hvor tidligt man tester og den viser positiv så er den god nok ikke? altså sådan at man kan da ikke teste positiv og så ikke være gravid alligevel

Jeg tror - uden at være sikker, at man kan få en "falsk" positiv inden forventet mens. Tror de kalder det en biokemisk?

Men er ikke helt sikker, så se lige om nogle andre svarer !

Anmeld

26. januar 2011

bonanza

Prøv da at teste nu. Hvis den er negativ så køber du bare en ny og tester igen om nogle dage

Anmeld

26. januar 2011

Rockertand

SD21 skriver:

Jeg tror - uden at være sikker, at man kan få en "falsk" positiv inden forventet mens. Tror de kalder det en biokemisk?

Men er ikke helt sikker, så se lige om nogle andre svarer !

En biokemisk er et befrugtet æg, der ikke får sig ordentligt implanteret i slimhinden, og derfor går graviditeten til grunde, inden den udvikles ordentligt - hvis man tester før tid og har super-øjne kan man risikere at spotte II, der så derefter bliver utydelige og næstefter kun til én streg. Men der har altså været tale om anlægget til en graviditet.

Der er nogle, der tror, at "falsk" positiv graviditetstest opstår, hvis man lader testen ligge længere end den anbefalede tid, og at det er fordi noget af farvestoffet trækker tilbage i fordybningen med testsporet.

Min personlige holdning er, at hvis der er II med farve i, så er den positiv uanset, om den har ligget i 2 minutter eller 2 timer - men man kan så være uheldig at rende i en biokemisk. 

Anmeld

26. januar 2011

SD21

Rockertand skriver:

En biokemisk er et befrugtet æg, der ikke får sig ordentligt implanteret i slimhinden, og derfor går graviditeten til grunde, inden den udvikles ordentligt - hvis man tester før tid og har super-øjne kan man risikere at spotte II, der så derefter bliver utydelige og næstefter kun til én streg. Men der har altså været tale om anlægget til en graviditet.

Der er nogle, der tror, at "falsk" positiv graviditetstest opstår, hvis man lader testen ligge længere end den anbefalede tid, og at det er fordi noget af farvestoffet trækker tilbage i fordybningen med testsporet.

Min personlige holdning er, at hvis der er II med farve i, så er den positiv uanset, om den har ligget i 2 minutter eller 2 timer - men man kan så være uheldig at rende i en biokemisk. 

Tak - jeg vidste det var noget i den stil

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

åh jeg er så nem at lokke tihi, har indkøbt tre teste, men bruger så den digitale  i morgen tidlig hvis den skulle være negativ tester jeg bare igen tirsdag når jeg har test dag(forventet) og så må jeg forsøge at holde modet oppe hvis den viser negativ i morgen

så sender jeg lige en update efter

alt hvad i kan for at min babydrøm går hurtigt i opfyldelse

Anmeld

26. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

åh jeg er så nem at lokke tihi, har indkøbt tre teste, men bruger så den digitale  i morgen tidlig hvis den skulle være negativ tester jeg bare igen tirsdag når jeg har test dag(forventet) og så må jeg forsøge at holde modet oppe hvis den viser negativ i morgen

så sender jeg lige en update efter

alt hvad i kan for at min babydrøm går hurtigt i opfyldelse

- sender en MASSE babystøv til dig !!

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

- sender en MASSE babystøv til dig !!

takkkkk

det kunne være så dejligt hvis det hjalp lidt på vej

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

Jeg har NØJAGTIG de samme symptomer som dig for tiden. Irriteret blære, der hurtigt fyldes. Sådan en mærkelig fornemmelse af at være mæt hele tiden, selvom jeg ikke har spist så meget, osv. Jeg er gået 3 dage over tid ift. min cykluslængde sidste måned, men det kan også bare være min mens er uregelmæssig efter pille-stop. Så ved ikke om den er der. Men ville bare sige, at jeg oplever præcis det samme..

Jeg har det også som jer, nogle ændringer.. Havde min mens i 18 dage, 14 dage uden, og nu har jeg lige haft 3 dage mere:/

Sover det meste af dagen, men det er 100 procent sikkert at jeg vågner mellem 6 og 7, med kraftig halsbrand:/

Har liiiige været ude at tisse, og sidder der nok igen om halvanden time..

Anmeld

26. januar 2011

Carina1977

Jeg har overhovedet ikke oplevet halsbrand/sure opstød, men havde i stedet den der følelse af at jeg var overmæt hele tiden....og så bøvsede jeg vildt meget hele tiden hehe. Ellers var det mere de klassiske symptomer som mens smerter uden at der kom en mens, ømme bryster og madlede + kvalme.

Jeg krydser for dig....og håber at der har været gevinst for jer allerede  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.