skriver ano da jeg kender en del herinde og gerne selv vil have chancen for at fortælle familie og venner at jeg er gravid og de ikke skal læse sig til det herinde
ja som sagt er jeg meget i tvivl,
føler selv jeg har nogle tegn på graviditet men tør ikke rigtig tro på det
jeg stoppede på p-piller den 20 dec. 2010 altså kun en god mdr siden for at starte det længe ventede projekt bebs. fik derefter mens, i ca 5 dage meget normalt for mig. ja så stoppede blødningen men efter blot 5 dage begyndte en ny mens, også på 5 dage. Nå men tænker det bare var min krop der lige skulle finde ud af det hele.
har så heller ikke blødt siden (sidste blødningsdag 9/1-11) og har da hygget gevaldigt meget med kæresten da det hele jo er så spændene
nu her de sidste 4-5 dage oplever jeg meget halsbrand og lidt sure opstød hvilket jeg aldrig har oplevet før, har ingen kvalme sådan rigtigt, har bare lidt fornemmelsen af at være forspist selvom jeg ikke spiser særlig meget pt,
jeg føler ikke at jeg render oftere på tissetønden, men føler bare meget hurtigt at min blære bliver meget overfyldt!!
jeg har hjertebanken, kan mærke/høre min puls konstant og føler det dunker rigtig hurtigt (er det overhovedet et tegn?)
jeg er TRÆT virkelig virkelig træt, kan sove fra kl 20 til kl 09 plejer jeg altså heller ikke at gøre og har gjordt det 3 dage i træk nu
mine kollegaer siger også jeg ser skidt ud fordi jeg ser træt ud og jeg er så bleg, men altså har det ikke skidt og føler mig ikke syg men har bare lige nogle perioder med halsbrand især her til aften (meget slemt når jeg ligger i sengen)
er det nok til at tro der kunne være noget? er det ikke for tidligt?
, tør ikke tage en test allerede, har ingen ide om hvor lang min cyklus er nu gundet jeg jo har været på p- piller og kun har oplevet en gang mens efter, men hvis man reger ud fra den sidste mens og 28 dage frem skal jeg have mens igen i starten er feb. så vil lige vente dertil med at teste. Bliver nok bare så skuffet ellers...
er der nogen er jer som har oplevet tidlige tegn som dem her?
tak fordi jeg må læsse lidt af på jer med alle mine spørgsmål