jeg er så meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Anonym trådstarter

skriver ano da jeg kender en del herinde og gerne selv vil have chancen for at fortælle familie og venner at jeg er gravid og de ikke skal læse sig til det herinde

ja som sagt er jeg meget i tvivl,

føler selv jeg har nogle tegn på graviditet men tør ikke rigtig tro på det

jeg stoppede på p-piller den 20 dec. 2010 altså kun en god mdr siden for at starte det længe ventede projekt bebs. fik derefter mens, i ca 5 dage meget normalt for mig. ja så stoppede blødningen men efter blot 5 dage begyndte en ny mens, også på 5 dage. Nå men tænker det bare var min krop der lige skulle finde ud af det hele.

har så heller ikke blødt siden (sidste blødningsdag 9/1-11) og har da hygget gevaldigt meget med kæresten da det hele jo er så spændene

nu her de sidste 4-5 dage oplever jeg meget halsbrand og lidt sure opstød hvilket jeg aldrig har oplevet før, har ingen kvalme sådan rigtigt, har bare lidt fornemmelsen af at være forspist selvom jeg ikke spiser særlig meget pt,

jeg føler ikke at jeg render oftere på tissetønden, men føler bare meget hurtigt at min blære bliver meget overfyldt!!

jeg har hjertebanken, kan mærke/høre min puls konstant og føler det dunker rigtig hurtigt (er det overhovedet et tegn?)

jeg er TRÆT virkelig virkelig træt, kan sove fra kl 20 til kl 09 plejer jeg altså heller ikke at gøre og har gjordt det 3 dage i træk nu

mine kollegaer siger også jeg ser skidt ud fordi jeg ser træt ud og jeg er så bleg, men altså har det ikke skidt og føler mig ikke syg men har bare lige nogle perioder med halsbrand især her til aften (meget slemt når jeg ligger i sengen)

er det nok til at tro der kunne være noget? er det ikke for tidligt?

, tør ikke tage en test allerede, har ingen ide om hvor lang min cyklus er nu gundet jeg jo har været på p- piller og kun har oplevet en gang mens efter, men hvis man reger ud fra den sidste mens og 28 dage frem skal jeg have mens igen i starten er feb. så vil lige vente dertil med at teste. Bliver nok bare så skuffet ellers...

er der nogen er jer som har oplevet tidlige tegn som dem her?

tak fordi jeg må læsse lidt af på jer med alle mine spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Anonym trådstarter

så mange der kigger men ikke svarer

er der ingen der har prøvet noget ligende???

Anmeld

25. januar 2011

Frøken J.

Jeg har NØJAGTIG de samme symptomer som dig for tiden. Irriteret blære, der hurtigt fyldes. Sådan en mærkelig fornemmelse af at være mæt hele tiden, selvom jeg ikke har spist så meget, osv. Jeg er gået 3 dage over tid ift. min cykluslængde sidste måned, men det kan også bare være min mens er uregelmæssig efter pille-stop. Så ved ikke om den er der. Men ville bare sige, at jeg oplever præcis det samme..

Anmeld

25. januar 2011

Anneiris

Anonym skriver:

skriver ano da jeg kender en del herinde og gerne selv vil have chancen for at fortælle familie og venner at jeg er gravid og de ikke skal læse sig til det herinde

jeg stoppede på p-piller den 20 dec. 2010 altså kun en god mdr siden for at starte det længe ventede projekt bebs. fik derefter mens, i ca 5 dage meget normalt for mig. ja så stoppede blødningen men efter blot 5 dage begyndte en ny mens, også på 5 dage. Nå men tænker det bare var min krop der lige skulle finde ud af det hele.

har så heller ikke blødt siden (sidste blødningsdag 9/1-11) og har da hygget gevaldigt meget med kæresten da det hele jo er så spændene

nu her de sidste 4-5 dage oplever jeg meget halsbrand og lidt sure opstød hvilket jeg aldrig har oplevet før, har ingen kvalme sådan rigtigt, har bare lidt fornemmelsen af at være forspist selvom jeg ikke spiser særlig meget pt,

jeg føler ikke at jeg render oftere på tissetønden, men føler bare meget hurtigt at min blære bliver meget overfyldt!!

jeg har hjertebanken, kan mærke/høre min puls konstant og føler det dunker rigtig hurtigt (er det overhovedet et tegn?)

jeg er TRÆT virkelig virkelig træt, kan sove fra kl 20 til kl 09 plejer jeg altså heller ikke at gøre og har gjordt det 3 dage i træk nu

mine kollegaer siger også jeg ser skidt ud fordi jeg ser træt ud og jeg er så bleg, men altså har det ikke skidt og føler mig ikke syg men har bare lige nogle perioder med halsbrand især her til aften (meget slemt når jeg ligger i sengen)

, tør ikke tage en test allerede, har ingen ide om hvor lang min cyklus er nu gundet jeg jo har været på p- piller og kun har oplevet en gang mens efter, men hvis man reger ud fra den sidste mens og 28 dage frem skal jeg have mens igen i starten er feb. så vil lige vente dertil med at teste. Bliver nok bare så skuffet ellers...

JEG synes nu at du skal tage en test!

Anmeld

25. januar 2011

Nadia&Daniel

Anneiris skriver:

JEG synes nu at du skal tage en test!

Anmeld

25. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

hm kan nok ikke sige andet end at bide i æblet og ta en test. Symptomerne kan jo godt være på graviditet, men også psykisk fremkaldt fordi man ønsker det eller er nærvøs. Jeg ville anbefale at ta en test, og også gerne den digitale, da man ikke er så meget i tvivl om den er positiv eller negativ. er den negativ, og fortsætter det, ville jg om 1 uges tid, gå til lægen

Anmeld

25. januar 2011

BellaT

Jo, hjertebanken og træthed er da tydelige tegn på graviditet. Men hvis man virkelig ønsker sig det kan kroppen vist godt snyde..

Du er nødt til tålmodigt at vente til du er testklar. Eller også prøve en test nu og er den negativ, så ikke helt miste modet, da det jo KAN være fordi du tester alt for tidligt. 

Clearblue skulle være gode til at vise graviditet meget tidligt, har jeg læst mig til..

Anmeld

25. januar 2011

Filippa & Liva

Jeg ville teste hvis jeg var dig...

krydser for dig!

håber den er der, men ellers er det desværre meget normalt at have rigtig mange graviditets symptomer efter endt pille stop.. det havde jeg selv, nøjagtig de samme symptomer som du beskriver og jeg gik og håbede jeg var gavid men nej..

håber for dig det er anderledes!

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

åh er lettet over det ikke bare er mig tak for svar alle

kunne godt ske jeg skulle tage at købe en digital test og håbe, og ellers teste igen hvis jeg går over tid

men ja går også og slår det lidt hen og siger at det er min krop som bare lige skal gøre opmærksom på at jeg er stoppet med piller , men det kan ikke undgåes at jeg en del gange dagligt tænker på projeket og håber det skal være os der bliver gravide næste gang, for phy hvor synes jeg bare alle når at blive gravide inden mig heh, ej synes det så dejligt for alle som skal opleve den lykke, men kan vel ikke undgåes at man bliver en smule misundelig.

synes ikke selv at jeg går og er nervøs og tænker over det konstant for det er jo kun en mdr siden pille stop, og havde tænkt at jeg ville give det et halvt års tid før jeg ville blive gravid, selvom det gerne måtte være her og nu jeg stod med en ønsket bebs i armene

åhh tusind tak for svarene alle, det dejligt at have nogle at spørge til råds

stort til alle

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg har NØJAGTIG de samme symptomer som dig for tiden. Irriteret blære, der hurtigt fyldes. Sådan en mærkelig fornemmelse af at være mæt hele tiden, selvom jeg ikke har spist så meget, osv. Jeg er gået 3 dage over tid ift. min cykluslængde sidste måned, men det kan også bare være min mens er uregelmæssig efter pille-stop. Så ved ikke om den er der. Men ville bare sige, at jeg oplever præcis det samme..

dejligt der er en der har det på samme måde hvis du forstår hvad jeg mener

hvornår vil du teste når du nu er tre dage over tid, i forhold til sidste mens?

det godt nok bøvlet det her mens halløj efter pille stop, det tager jo forevigt at finde ud af om man har regelmæssig mens.

jeg ville gerne vente med at teste til starten af feb, godt nok kun en uge til, men tror nu alligevel jeg køber en digital i morgen bare for en sikkerheds skyld

til os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.