Tommy seebach

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Steph_Laurits

nilletøz skriver:

Ja han var hyggelig at snakke med...

Ja det rørte mig meget at se... Både mig og min mor sad med tåre i vores øjne da det sluttede..

Nogen gange kunne vi høre ham øve på hans nye sange, så jeg undre mig over at jeg aldrig har hørt den sang her

Det var nok et hemmeligt projekt som I først måtte høre når det kom i tv  Hehe.

Ej ved ikke hvordan/hvorfor den er gået din næse forbi, men nu har du da hørt den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Ox.

nilletøz skriver:

Her for noget tid siden var der en dokumenter om Tommy Seebach på dr1... Nogen der så det?

Hørte en sang som jeg ikke har hørt fra, det er en sang han har lavet til sin datter

Under Stjernerne På Himlen hedder den...

Linker den lige så i kan høre den.
Synes den er rigtig sød...

Er det en i har hørt før??

http://www.youtube.com/watch?v=-RDa1AUl8lE

Så den godt  Sangen er også rigtig god - men min yndlings er UDEN tvivl Tommy Seebach - Andeby, den smukkeste smukkeste 'vuggevise' nogensinde, åha dne sang betyder så meget for mig!

http://www.youtube.com/watch?v=Snxu3m0zotY

(Det eneste sted jeg lige har sangen så i kan høre den, er på denne video jeg lavede til min datter for et års tid siden )

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

StephanieJ skriver:

Det var nok et hemmeligt projekt som I først måtte høre når det kom i tv  Hehe.

Ej ved ikke hvordan/hvorfor den er gået din næse forbi, men nu har du da hørt den

Ja du har fat i noget.. hehe

Ja og har hørt den flere gange i dag... hehe

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

Ox. skriver:

Så den godt  Sangen er også rigtig god - men min yndlings er UDEN tvivl Tommy Seebach - Andeby, den smukkeste smukkeste 'vuggevise' nogensinde, åha dne sang betyder så meget for mig!

http://www.youtube.com/watch?v=Snxu3m0zotY

(Det eneste sted jeg lige har sangen så i kan høre den, er på denne video jeg lavede til min datter for et års tid siden )

ok.. Den ved jeg ikke om jeg har hørt..

Den du har lagt ind kan jeg ikke lige se, min com hakker.. men skal nok få set den

Anmeld

25. januar 2011

Ox.

nilletøz skriver:

ok.. Den ved jeg ikke om jeg har hørt..

Den du har lagt ind kan jeg ikke lige se, min com hakker.. men skal nok få set den

Den er bare så sød .. Sidst jeg lagde den op herinde, endte jeg med at måtte dele selve sangen som jeg har på min com, på sådan et dele program på nettet fordi der var så mange der gerne ville have den hehe ..

Anmeld

25. januar 2011

LinLin

nilletøz skriver:

Her for noget tid siden var der en dokumenter om Tommy Seebach på dr1... Nogen der så det?

Hørte en sang som jeg ikke har hørt fra, det er en sang han har lavet til sin datter

Under Stjernerne På Himlen hedder den...

Linker den lige så i kan høre den.
Synes den er rigtig sød...

Er det en i har hørt før??

http://www.youtube.com/watch?v=-RDa1AUl8lE

Jeg så programmet og kender også sangen fra melodi grand prix - det var det sidste år jeg så det med min far, så sangen minder mig om ham

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

Ox. skriver:

Den er bare så sød .. Sidst jeg lagde den op herinde, endte jeg med at måtte dele selve sangen som jeg har på min com, på sådan et dele program på nettet fordi der var så mange der gerne ville have den hehe ..

Så fik jeg hørt den.....

Ja må give dig ret, den er rigtig sød... må lige høre din i morgen, så jeg kan skrue lidt mere om for lyden

Kan godt forstå andre vil have den.

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

Dot D skriver:

Så heller ikke programmet, glemte det. Meeeen sangen den kender jeg, den var med i Grand Prix mener jeg, kan ikke lige huske hvilket år. Den er rigtig sød

Ja den var med i melodi granprix, men vandt bare ikke, desværre kan heller ikke lige huske hvad år det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.