Tommy seebach

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

nilletøz

Her for noget tid siden var der en dokumenter om Tommy Seebach på dr1... Nogen der så det?

Hørte en sang som jeg ikke har hørt fra, det er en sang han har lavet til sin datter

Under Stjernerne På Himlen hedder den...

Linker den lige så i kan høre den.
Synes den er rigtig sød...

Er det en i har hørt før??

http://www.youtube.com/watch?v=-RDa1AUl8lE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Steph_Laurits

Så ikke det program i tv du omtaler, men sangen har jeg tilgengæld hørt maaaaange gange

Anmeld

25. januar 2011

Dot D

Så heller ikke programmet, glemte det. Meeeen sangen den kender jeg, den var med i Grand Prix mener jeg, kan ikke lige huske hvilket år. Den er rigtig sød

Anmeld

25. januar 2011

>>Carina<<

Ja har hørt den mange gange. Var han ik med i melodi grand prix med den i sin tid? Det er jeg ret sikker på

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

StephanieJ skriver:

Så ikke det program i tv du omtaler, men sangen har jeg tilgengæld hørt maaaaange gange

ok, det var et program omkring hans liv, musik, op og nedture... Rart rørende til slut...

Ok har aldrig hørt den før, men synes den er super sød

Anmeld

25. januar 2011

Steph_Laurits

nilletøz skriver:

ok, det var et program omkring hans liv, musik, op og nedture... Rart rørende til slut...

Ok har aldrig hørt den før, men synes den er super sød

Det lyder som noget jeg gerne ville have set.

Ja den er sød, uden tvivl!

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

StephanieJ skriver:

Det lyder som noget jeg gerne ville have set.

Ja den er sød, uden tvivl!

Ja... man så hvordan han kom frem og hvordan han blev afvist til melodi granprix...

Jeg har tit snakket med ham, da han havde studie overfor hvor jeg boede en gang, når han så mig, min mor, og min mors veninde sad i gården med kaffe og ostemader, kom han tit og og stjal ostemaderne... hehe... Så han blev kaldt for ostetyven i lang tid...

Han var altid så sød ved os børn

Anmeld

25. januar 2011

Steph_Laurits

nilletøz skriver:

Ja... man så hvordan han kom frem og hvordan han blev afvist til melodi granprix...

Jeg har tit snakket med ham, da han havde studie overfor hvor jeg boede en gang, når han så mig, min mor, og min mors veninde sad i gården med kaffe og ostemader, kom han tit og og stjal ostemaderne... hehe... Så han blev kaldt for ostetyven i lang tid...

Han var altid så sød ved os børn

Han lyder da som en hyggelig fætter

Så rører det nok også endnu dybere når man ser en dokumentar om ham når I jo "kendte" ham!

Anmeld

25. januar 2011

HopinWishin

Den sang er dejlig, kender den godt Så også programmet og fældede et par tårer

Anmeld

25. januar 2011

nilletøz

StephanieJ skriver:

Han lyder da som en hyggelig fætter

Så rører det nok også endnu dybere når man ser en dokumentar om ham når I jo "kendte" ham!

Ja han var hyggelig at snakke med...

Ja det rørte mig meget at se... Både mig og min mor sad med tåre i vores øjne da det sluttede..

Nogen gange kunne vi høre ham øve på hans nye sange, så jeg undre mig over at jeg aldrig har hørt den sang her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.