Vis mig jeres tapet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.373 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Er i fuld gang med at lave soveværelse om, og har sku svært med at bestemme mig hvilket tapet der skal være, så søger lidt inspiration

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Majbriteriksen

Jeg har fra vores gamle soveværelse. Jeg samarbejdede med min mor om at sætte det op. Det er kun den ene væg der kom tapet på, resten er malet grå.

Og så det bedste billede af hvor man kan skimte det i baggrunden (det var så ikke meningen, det var dåbskjolen jeg ville have billede af ) Sorry jeg ikke har bedre billeder-men det fik jeg aldrig taget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2011

merichs

numsefisk skriver:

Er i fuld gang med at lave soveværelse om, og har sku svært med at bestemme mig hvilket tapet der skal være, så søger lidt inspiration

Sådan ser den ene væg ud i vores soveværelse  Billedet er ikke lige den bedste kvalitet, mit kamera laver nogle underlige pletter

Anmeld

25. januar 2011

Lolli

Majbriteriksen skriver:

Jeg har fra vores gamle soveværelse. Jeg samarbejdede med min mor om at sætte det op. Det er kun den ene væg der kom tapet på, resten er malet grå.

Og så det bedste billede af hvor man kan skimte det i baggrunden (det var så ikke meningen, det var dåbskjolen jeg ville have billede af ) Sorry jeg ikke har bedre billeder-men det fik jeg aldrig taget.

Hold op noget fedt tapet - det er lige præcis det jeg leder efter til skabslågerne på soveværelset. Hvor er det købt henne?

Anmeld

25. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Tusind tak Håber flere vil vise mig deres

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

25. januar 2011

LISBETH:-)

Vi har en væg med dette.

Anmeld

25. januar 2011

sbs78

Majbriteriksen skriver:

Hvor er det bare flot. hvor har du købt det??

Anmeld

25. januar 2011

Isabella_mor

Vi har dette.

Anmeld

25. januar 2011

merichs

isabellamor skriver:

Vi har dette.

Ser rigtig godt ud

Anmeld

25. januar 2011

Majbriteriksen

Lolli skriver:

Hold op noget fedt tapet - det er lige præcis det jeg leder efter til skabslågerne på soveværelset. Hvor er det købt henne?

Tak  Det er købt i en farvehandel i Hadsund (nordjylland) Det er købt i 2007 så jeg ved jo ikke om det kan købes stadig. Jeg gik ind til farvehandlen og så i deres mapper-der var flere 1000 at vælge imellem. Jeg syntes dengang det var lidt dyrt. Det kostede 300 kr rullen mener jeg. men jeg måtte bare have det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.