MarianneSonne skriver:
Hvis det lige er den du syntes er fin, så mener jeg sagtens at du kan give den i gave. Gaver handler om at give lige så meget som at modtage, og jeg mener aldrig man kan tillade sig at blive sur eller skuffet over en gave. Det med at de får mange bamser er rigtigt, og jeg har faktisk snakket med min familie om at mine børn har rigeligt med bamser, og at det ikke lige behøver at være det de får i gave. Men det betyder jo ikke at jeg kan bestemme at de ikke må få det af deres bedstemor eller moster, mere ment som et ønske.
Hvis der er fordi du gerne vil give noget personlig, så kan man jo også få lavet et personligt eventyr. Det syntes jeg også er så sødt.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Det synes jeg er en kanon god gave.. Vi fik en af min veninde i dåbsgave, hvad hun bare ike vidste var, at vi selv havde købt den til vores datter, så hun fik to. (vi har aldrig fortalt min veninde, at vi købte en også, for synes det var så synd for hende) Jeg synes måske også lidt, at det er en der er fra mor/far, for det er noget omkring fødslen osv. Altså en oplevelse VI havde sammen. I hvertfald det der står i vores..
Men måske der er forskellige 
Og til elefanten, jeg synes det er vildt sød.. - Elsker det der er anderledes.. Mens jeg læste bloggen, overvejede jeg kraftigt at købe den selv, men synes den var lidt for dyr..
Anmeld