Kan man give en elefant i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
12 svar
1 synes godt om
25. januar 2011

LulaBy

Hvad ville i sige til at få en elefant i dåbsgave? Altså en sød og blød en af slagsen. Jeg er selv typen som gerne vil give personlige gaver, men hvad siger i? Jeg har skrevet et blogindlæg om elefanter i dåbsgaver her.  I må meget gerne læse med og komme med jeres indput.

Tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Isabella_mor

LulaBy skriver:

Hvad ville i sige til at få en elefant i dåbsgave? Altså en sød og blød en af slagsen. Jeg er selv typen som gerne vil give personlige gaver, men hvad siger i? Jeg har skrevet et blogindlæg om elefanter i dåbsgaver her.  I må meget gerne læse med og komme med jeres indput.

de er fine.. sådan en ville min dreng sikkert blive glad for at få i navngivningsgave.. 

Anmeld

25. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De er super fine, men ikke nogen jeg kunne have tænkt mig i dåbsgave. De får hurtigt så mange bamser, at den ville have endt i hjørnet.

Anmeld

25. januar 2011

Camillee

LulaBy skriver:

de er virkelig fine.
jeg ville EEELSKE hvis Elias fik sådan en i dåbsgave- jeg er personligt helt vild med personlige gaver! 

Anmeld

25. januar 2011

4kløver

Jeg ville blive skuffet vis min fik sådan en. ville tænke en bamse mere til den sorte sæk og lige den jeg syndes den er grim.

men godt vi har vær sin smag

Anmeld

25. januar 2011

MinNoah

Synes heller ikke den er pæn... Men en fin personlig gave - du kan evt gøre den endnu mere personlig ved at skrive navn på den? Så ville jeg faktisk gerne ha en i dåbsgave til min dreng

Anmeld

25. januar 2011

slettet_7530

Jeg er lidt blandt med hensyn til den  personligt synes jeg den er supersød dog ser den ikke velegnet ud til små børn med den knap som øje, derudover mener jeg at man skal respektere de ønsker man får fra dem der skal fejres står der eksempelvis på invitationen overrask os elelr find selv på noget unikt, så ville jeg sagtens kunne finde på at give den men omvendt skulle jeg selv holde og havde lavet en ønskeseddel ville jeg blive noget skuffet

Anmeld

25. januar 2011

Christopher&Andreas

Albertesmor skriver:

Jeg er lidt blandt med hensyn til den  personligt synes jeg den er supersød dog ser den ikke velegnet ud til små børn med den knap som øje, derudover mener jeg at man skal respektere de ønsker man får fra dem der skal fejres står der eksempelvis på invitationen overrask os elelr find selv på noget unikt, så ville jeg sagtens kunne finde på at give den men omvendt skulle jeg selv holde og havde lavet en ønskeseddel ville jeg blive noget skuffet

må sige jeg holder med dig her, specielt med knap øjet ;0(

Anmeld

26. januar 2011

Lone Jakobsen

ideen er sød, men er ikke vild med bamsen.

Anmeld

26. januar 2011

ChatH

LulaBy skriver:

DEt kan man da sagtens medmindre forældrene har frabedt sig bamser

vi har selv ønsket os en bodil elefant til Valdemar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.