Sæbe mod grise-lugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Det var lige det råd jeg tænkte på, men du kom mig i forkøbet.  Ved at rigtig citron virker (er dyrlægestuderende og har haft mange ubeskrivelige lugte på fingre og i hår gennem de sidste år ), men mon sådan nogle i tube også gør??

Du mener de der gule plastik citroner??

Nix det gør det ikke..det er jo kunstigt fremstillet citron med citron aromat (selvom de skriver noget andet)
jeg ved det for jeg kan nemlig ikke tåle at indtage citronsaften fra plastikcitronerne. Jeg reagerer allergisk på det, og det er ensbetydende med at det er tilsat citronessens.
Har også selv prøvet dem af..og det virker ikke mod lugt. Kun ægte citron.
Nej, hvor nice at du læser til dyrlæge
Er jeg lige lidt misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Lolli

SussieThyssen skriver:

Du mener de der gule plastik citroner??

Nix det gør det ikke..det er jo kunstigt fremstillet citron med citron aromat (selvom de skriver noget andet)
jeg ved det for jeg kan nemlig ikke tåle at indtage citronsaften fra plastikcitronerne. Jeg reagerer allergisk på det, og det er ensbetydende med at det er tilsat citronessens.
Har også selv prøvet dem af..og det virker ikke mod lugt. Kun ægte citron.
Nej, hvor nice at du læser til dyrlæge
Er jeg lige lidt misundelig

Godt nok - så gider jeg ikke prøve det. Ja, det er et fedt studie - men edder dælme meget hårdt. Er heldigvis "snart" færdig.  

Anmeld

26. januar 2011

mamiolvi

jeg er vokset op ¨på en stor gård, og min mor hadede min fars grise lugt, mener han vaskede hænder i tand pasta først og derefter i alm sæbe...
Eller vaskepulver brugte han også men om det var når han have olie på hænderne det husker jeg ikke...

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Godt nok - så gider jeg ikke prøve det. Ja, det er et fedt studie - men edder dælme meget hårdt. Er heldigvis "snart" færdig.  

Hvor dejligt...har du tænkt på egen praksis eller hvordan?

Har faktisk kun oplevet een ting som citron ikke helt kunne tage.
Spædkalvemøg
Men det er vist også en af de værste lugte, der overhovedet findes...næsten værre end liglugt
Hehe!

Anmeld

26. januar 2011

Lolli

SussieThyssen skriver:

Hvor dejligt...har du tænkt på egen praksis eller hvordan?

Har faktisk kun oplevet een ting som citron ikke helt kunne tage.
Spædkalvemøg
Men det er vist også en af de værste lugte, der overhovedet findes...næsten værre end liglugt
Hehe!

Er ikke så meget på den med praksis. Håber på at få en phd og så noget med at gøre en forskel i et lidt større perspektiv. Måske noget med udviklingslande. Mulighederne er jo mange med sådan en uddannelse.

Hmm... Kalvemøg, det har jeg ikke tænkt over. Men efter en helt dag med obduktioner af diverse dyrearter, så sidder der altså også en lugt uden lige i hår og alle steder - badr!  

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Er ikke så meget på den med praksis. Håber på at få en phd og så noget med at gøre en forskel i et lidt større perspektiv. Måske noget med udviklingslande. Mulighederne er jo mange med sådan en uddannelse.

Hmm... Kalvemøg, det har jeg ikke tænkt over. Men efter en helt dag med obduktioner af diverse dyrearter, så sidder der altså også en lugt uden lige i hår og alle steder - badr!  

Peeew...addddd.
Jo tak..kan godt huske når Kambas-bilen fra dødedyrsfabrikken kom på sådan en glohed sommerdag.
Og så sad chaufferen ved Gud og spiste sin madpakke på dørtrinet af lastbilen..yummy!

Men held og lykke med projekterne..det lyder da spændende

Anmeld

27. januar 2011

Peanut

Tak for alle jeres svar 

Vil i hvert fald prøve alle jeres forslag af, og se hvad der virker bedst 

Anmeld

27. januar 2011

Gittemor09

nogle siger også at kethup hjælper på lugten... ikke noget bestemt mærke....

har hørt det fra en svineavler

Anmeld

27. januar 2011

eElak

SÅdan noget svineri 

nogen der ved om de der tricks også virker mod ostefingre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.