Pigeår eller drengeår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Zibi_84

det er nok en skrøne Men har faktisk hørt det er "Pigeår"...Skal dog selv have en babydreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

mamalicious

men nu spørger jeg måske dumt !!

statistikken er vel beregnet på fortiden, hvordan kan man beregne hvad året 2011 bliver ??

hmmm i så fald ønsker jeg statistikken på lottotallene lørdag

Anmeld

25. januar 2011

Tystys14

Jeg skal have en pige  men har godt nok heller aldrig hørt om drenge og pige år, men det lyder ikke så mærkeligt.

Anmeld

25. januar 2011

Rockertand

mamalicious skriver:

men nu spørger jeg måske dumt !!

statistikken er vel beregnet på fortiden, hvordan kan man beregne hvad året 2011 bliver ??

hmmm i så fald ønsker jeg statistikken på lottotallene lørdag

Statistikker er altid eksakte tal, der er ingen gætterier dér.

Hvad vil du beregne? Du kan jo ikke sådan bare lige slå terning med biologien, der siger, at der bliver født flest drenge.

Jeg tror da nok, at der er en hel del genetikere, der ville komme op af lænestolene, hvis der pludselig kom et år, hvor der blev født 4000 flere piger end drenge.

Anmeld

25. januar 2011

LinLin

BLiver der ikke altid født flest drenge????  (naturens måde at sørge for at der er mænd nok - da de er nogle "skravl" )

Anmeld

25. januar 2011

camillakrath

Vi skal have en søn til maj

Anmeld

25. januar 2011

mamalicious

Rockertand skriver:

Statistikker er altid eksakte tal, der er ingen gætterier dér.

Hvad vil du beregne? Du kan jo ikke sådan bare lige slå terning med biologien, der siger, at der bliver født flest drenge.

Jeg tror da nok, at der er en hel del genetikere, der ville komme op af lænestolene, hvis der pludselig kom et år, hvor der blev født 4000 flere piger end drenge.

my point exactly !!!!

Mit spørgsmål er jo netop, at man jo ikke allerede nu kan vide om det er et drengeår eller pigeår. - Da statistikker er beregninger af fortiden..... og da man ikke kan beregne fremtiden- måtte jeg stille netop det spørgsmål !!!

Hvis det var muligt ønskede jeg lottotallene på lørdag !!!

Anmeld

25. januar 2011

Rockertand

mamalicious skriver:

my point exactly !!!!

Mit spørgsmål er jo netop, at man jo ikke allerede nu kan vide om det er et drengeår eller pigeår. - Da statistikker er beregninger af fortiden..... og da man ikke kan beregne fremtiden- måtte jeg stille netop det spørgsmål !!!

Hvis det var muligt ønskede jeg lottotallene på lørdag !!!

A-ha, så selvom der siden man begyndte at registrere disse ting kun har været drengeår, så tror du altså på, at det vender i år?

Igen - fordelingen af køn er biologisk styret og ikke noget, vi har indflydelse på (læs om Shettles-metoden og Whelan-metoden, fuldstændig modsatrettede resultater).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.