Nostalgi!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2008

A.I.G.

Til sin lillesøsters barnedåb havde Augusta dengang 2 år sin oldemors kjole på. Den er fra 1916 og det betød meget for mig og min mor at se hende i den.

Den gemmer jeg og bruger til særlige lejligheder. Derudover de bukser begge pigerne havde på efter dåben samt et par strikkede huer som min mor har lavet.

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Miamaja

A.I.G. skriver:

Til sin lillesøsters barnedåb havde Augusta dengang 2 år sin oldemors kjole på. Den er fra 1916 og det betød meget for mig og min mor at se hende i den.

Den gemmer jeg og bruger til særlige lejligheder. Derudover de bukser begge pigerne havde på efter dåben samt et par strikkede huer som min mor har lavet.

Anette

eej, hvor specielt! det må man sige er et familie stykke der er gået i arv i rigtig mange år så må du passe ekstra godt på den kjole(L)(L)

Anmeld

23. september 2008

charlottekri

jeg vil gemme al min datters tøj fra 0 - 1 år og så når hun får et barn, så var tanken at sy et tæppe af noget af hendes tøj til min barnebarn... der er selvfølgelig kun noget af det, der kan bruges hvis det bliver en dreng, men jeg synes selv at tanken er sød (L)

Anmeld

24. september 2008

monstar99

vil gemme alt jeg har fået så det kan bruges til nr 2, hvis det bliver samme køn :D
Ellers vil jeg gerne lave et patchwork tæppe af babytøj, som minde:D
Men nu må vi jo se hvad der sker i fremtiden :D

Louise Uge 28+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.