Miamaja skriver:
Har I gemt nogle tøjstykker som har speciel mindeværdig ifh til jeres barn? Jeg vil gemme enkelte stykker tøj, og så måske give det til deres børn, når de engang få en og som et minde om hvor en lille størrelse han/hun har været(L) (L)
Har jeres forældre gemt noget fra jer der blev givet til dine børn?:)
Vi har gemt alt Mikkels tøj, og låner det ud til venner og familie der kan bruge det, når de får børn.. Lige nu har min søster en del af det, da hun selv har fået en dreng.. (god for 1½ år siden)
Men vi har gemt det første tøj Mikkel havde på, han var ikke så stor 1370 g, så han brugte babyborn dukke tøj de første måneder af hans liv, og det er jo meget sjovt at have, til at vise ham hvor lille han faktisk var. Og hvis han en dag skulle få en lillesøster som så kan bruge det til sine dukker vel vidende om at det er tøj storebror har brugt..
Han brugte størrelse 44 ind til han var ca 4½ månede, så det er også gemt og bliver heller ikke lånt ud..
Kaspers forældre har gemt det tøj de synes var pænt fra da Kasper var lille og det bruger Mikkel også noget af.. (det vi synes er pænt) Fra mig er der ikke rigtig gemt noget Mikkel kan bruge, ud over min første cykel.. Men den har han ikke fået endnu..
Knus fra Camilla.
Anmeld