HJÆLP... forstoppelse hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

LR85

MAGNESIA eller MOVICOL..

Det er to rigtig gode 'naturlige' produkter som virker hurtigt og er venlige ved kroppen.

Jeg spiste 2 magnesia hver anden dag næsten hele min graviditet, da jeg også havde det problem.

Magnesia er tabelet form, movicol er pulverform.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Ved ikke hvorfor jeg synes det er så pinligt... måske fordi det ikke er noget jeg før har prøvet...  Men troede jeg skulle dø, da han spurgte hvorfor det tog så laaaang tid...

vil du så heller ikke have han kigger dernede når babyen kommer ud???

hehe.. han ved også godt at piger har behov for at komme af med noget på toilettet en gang imellem

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

MAGNESIA eller MOVICOL..

Det er to rigtig gode 'naturlige' produkter som virker hurtigt og er venlige ved kroppen.

Jeg spiste 2 magnesia hver anden dag næsten hele min graviditet, da jeg også havde det problem.

Magnesia er tabelet form, movicol er pulverform.

Tusind tak  det skal prøves.

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

vil du så heller ikke have han kigger dernede når babyen kommer ud???

hehe.. han ved også godt at piger har behov for at komme af med noget på toilettet en gang imellem

Måske er jeg lidt strid, men når baby kommer så skal han blive oppe ved mig, dernede har han gjort hvad han skulle hihi.  Han er heldigvis også ret sart, så tror også han fortrækker at blive oppe hos mig.

Anmeld

25. januar 2011

mth1987

Jeg forstår slet ikk at du syntes det er så pinligt. Men sådan. Er vi jo alle forskellige. I har måske heller ikke været sammen så længe?
Her hjemme går vi hvert fald ikk og er flove eller sarte

Anmeld

25. januar 2011

Henriette1973

Hej

Jeg vil anbefale movicol. Det har en god og hurtig effekt. Jeg har selv brugt movicol da jeg var gravid, og i mit tidligere arbejde som socialpædagog.

Hilsen Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.