HJÆLP... forstoppelse hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.072 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Anonym trådstarter

Nu er jeg ved at være i uge 37, og har desværre fået en slem forstoppelse...  har prøvet at tage noget der hedder Microlax, men det hjælper slet ikke det er nu 2 timer siden jeg tog den. Er der nogle andre der har prøvet dette? og i så fald hvad gjorde i?

Jeg havde håbet på det virkede inden for de 15 min som det står på pakken, men det har abselut ingen effekt her...  Har endda taget en til (selvom der står man ikke må tage dobbeltdosis.) da jeg er ved at være desperat efter at kunne sidde ned igen uden det gør ondt, og komme af med ... ja i ved nok hvad.

Kæresten er hjemme ved halv fem tiden, og ville virkelig ønske dette var ovre før han er hjemme...  Da han tror jeg bare har lidt mave onde.

håber der er nogle der kan hjælpe mig... ved ikke hvad jeg skal stille op nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

otlitrom

Er du vandt til at tage andre former for affføringsmiddel? Ellers er der lactulose, der virker ret godt for mig. Du kan også få magnesia i tabletform, movicol til at slæmme op i vand eller actilax-dråber der kan tages i fx. et glas saft. Alle kan tages som gravid.

Har du prøvet med sveskejuice? Hvis ikke kan det også hjælpe. Et enkelt eller to glas kan have rigtig god effekt på maven..

Det er SÅ ubehageligt at være forstoppet!

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Er du vandt til at tage andre former for affføringsmiddel? Ellers er der lactulose, der virker ret godt for mig. Du kan også få magnesia i tabletform, movicol til at slæmme op i vand eller actilax-dråber der kan tages i fx. et glas saft. Alle kan tages som gravid.

Har du prøvet med sveskejuice? Hvis ikke kan det også hjælpe. Et enkelt eller to glas kan have rigtig god effekt på maven..

Det er SÅ ubehageligt at være forstoppet!

Ja ubehagligt... det kan slet ikke beskríves hvor ondt det gør...  troede næsten jeg var ved at presse ungen ud igår aftes  hihi... Sveske juice skal prøves.

Anmeld

25. januar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Ja ubehagligt... det kan slet ikke beskríves hvor ondt det gør...  troede næsten jeg var ved at presse ungen ud igår aftes  hihi... Sveske juice skal prøves.

Ja, prøv sveskejuicen. Det smager ikke så fælt som det ser ud

Jeg håber det hjælper dig! Har personligt selv lige været obset for en blindtarmsbetændelse, og sørme om det ikke "bare" var forstoppelse

Anmeld

25. januar 2011

mth1987

Jeg havde forstoppelse efterfulgt af en hæmoride efter fødslen. Jeg fik nogle piller som jeg tog om aftenen og næste morgen røg det hele ud men kender ikk til noget der virker så hurtigt. Vi har brugt lactulose til vores datter og det virker også godt.
Men hvis du døjer meget med det så prøv mærket HUSK og drik en masse vand

Anmeld

25. januar 2011

Mormilla

Jeg plejer at drikke noget sveske juice, spise sveske mos eller drikker rigtig æbelmost... Sukker vand hjælper os på det...

Håber at du snart får det bedre

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Ja, prøv sveskejuicen. Det smager ikke så fælt som det ser ud

Jeg håber det hjælper dig! Har personligt selv lige været obset for en blindtarmsbetændelse, og sørme om det ikke "bare" var forstoppelse

her er jeg desværre ikke i tvivl om det er forstoppelse... det var bare fælt at være på wc igår aftes... brugte en time ca derude og kæresten troede næsten jeg var gået i fødsel pga jeg banede så meget...  pinligt... sagde jeg bare havde ondt i maven... men han er ikke så dum så har nok regnet ud det er forstoppelse...

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg havde forstoppelse efterfulgt af en hæmoride efter fødslen. Jeg fik nogle piller som jeg tog om aftenen og næste morgen røg det hele ud men kender ikk til noget der virker så hurtigt. Vi har brugt lactulose til vores datter og det virker også godt.
Men hvis du døjer meget med det så prøv mærket HUSK og drik en masse vand

har aldrig haft det før... så blev helt forskrækket igår aftes da jeg ikke kunne komme af med det...

Har lige sms´et kæresten at han skal købe rosiner og sveskejuice med hjem...  han sendte en kys smily tilbage´... så han ved godt hvorfor... øv

Anmeld

25. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

her er jeg desværre ikke i tvivl om det er forstoppelse... det var bare fælt at være på wc igår aftes... brugte en time ca derude og kæresten troede næsten jeg var gået i fødsel pga jeg banede så meget...  pinligt... sagde jeg bare havde ondt i maven... men han er ikke så dum så har nok regnet ud det er forstoppelse...

hvorfor er det pinligt han ved du har forstoppelse...¨

det hører desværre nogen gange med..

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hvorfor er det pinligt han ved du har forstoppelse...¨

det hører desværre nogen gange med..

Ved ikke hvorfor jeg synes det er så pinligt... måske fordi det ikke er noget jeg før har prøvet...  Men troede jeg skulle dø, da han spurgte hvorfor det tog så laaaang tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.