Tør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Hyacinth

Oprette en ny tråd med et andet(personligt) emne, efter jeg(ret tydeligt) blev upopulær på mad/vægtdebatten, jeg startede i går?

Jeg har nogle personlige problemer, som jeg gerne vil have luftet, men ved ikke, om folk herinde, har mod på at lytte eller om I er bakket helt ud efter min tråd?

Hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

SiLiMiMa

Hyacinth skriver:

Oprette en ny tråd med et andet(personligt) emne, efter jeg(ret tydeligt) blev upopulær på mad/vægtdebatten, jeg startede i går?

Jeg har nogle personlige problemer, som jeg gerne vil have luftet, men ved ikke, om folk herinde, har mod på at lytte eller om I er bakket helt ud efter min tråd?

Hilsen

nu har jeg ikke "været med" i den anden tråd, men tror ikke folk herinde bærer nag.

heise

Anmeld

25. januar 2011

Stumpen

Jeg aner ikke hvilken tråd du omtaler, men jeg ved at bølgerne af og til kan gå højt i en tråd og dermed er man som TS ikke stemplet i andre tråde.. Så fyr du bare løs..

Anmeld

25. januar 2011

maria_wlt

Kom endelig med det

Anmeld

25. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Hyacinth skriver:

Hilsen

Prøv om ikke andet så opret en anonym.

Anmeld

25. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Gør du bare det. Her er vist ingen der bærer nag. Jeg læste godt tråden i går (og er lodret uenig med dig) og vil da gerne høre hvad du har at sige Her skal være plads til alle meninger

Anmeld

25. januar 2011

Aves.

En debat er jo ikke noget personligt men en debat omhandlende et emne. Læste godt din tråd men orkede den ikke lige..

Anmeld

25. januar 2011

Ni-ko-li-ne

ja.... jeg bærer i alt fald ikke nag! vi har alle forskellige synspunkter

Anmeld

25. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Eva. skriver:

En debat er jo ikke noget personligt men en debat omhandlende et emne. Læste godt din tråd men orkede den ikke lige..

Du kan da om ikke andet skrive under på det med at få hug

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

Hyacinth skriver:

Hilsen

Nu er jeg så ikke den type der går og bære nag - Det er livet sq for langt til... Så kom endelig ud med det...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.