hvor ofte går i tur med baby ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

eElak

Jeg gik flere gange om dagen, da han var helt lille. men det var også pga at det gode vejr startede lige der, og så var det også en hjælp for at få ham til at sove og få frisk luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Rosa

Vi går tur minimum 3-4 timer hver dag, og som regel flere gange.

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

hej damer

er bare nysgerrig.. så hvor ofte går i tur med jeres baby? og hvor lang er turen??

Med mine 3 har jeg altid gået en rask tur hver dag, så længe jeg var på barsel, sådan at jeg fik motion og både bebs og jeg fik frisk luft

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Lige nu ikke særlig meget da min krop ikke er helt på dupperne og vi alle er syge MEN under normale omstændigheder så min. 1 gang om dagen så vidt mulig. 

Anmeld

25. januar 2011

MariaJ

Rosa skriver:

Vi går tur minimum 3-4 timer hver dag, og som regel flere gange.

Wow! Så laver I jo nærmest ikke andet end at gå tur. Ikke så sært at du altid ser så toptunet ud på billeder

Anmeld

25. januar 2011

Valle81

MissChrista skriver:

hej damer

er bare nysgerrig.. så hvor ofte går i tur med jeres baby? og hvor lang er turen??

Jeg har stemt blankt da det er meget forskelligt. Nogle dage slet ikke, andre en, nogle 5 osv - kommer helt an på hvad jeg skal osv.

På en normal hverdag er vi ude to gange - ind og aflevere Asta i skole og hente igen. Det er ca 3 kvarter ind og hjem med bus og gang 2 gange om dagen. Pt er min mand hjemme og det gør at bilen er hjemme,og så kører jeg Asta i skole og så kommer vi ikke ud at gå så meget.

Men han sover ude to gange om dagen i vognen:0)

Christina

Anmeld

25. januar 2011

MariaJ

Da hun var helt lille gik vi med barnevognen hver dag i en times tid. De sidste måneder, mens der har været sne, iskoldt og mørkt har vi kun været ude, når vi har skullet noget. Hvis vi havde boet i Danmark, hvor det i det mindste er lyst, ville vi nok have gået noget mere, men vi bor også sådan at det er enormt besværligt at få barnevognen ud, så det frister heller ikke.

Anmeld

25. januar 2011

Rosa

MariaJ skriver:

Wow! Så laver I jo nærmest ikke andet end at gå tur. Ikke så sært at du altid ser så toptunet ud på billeder

Hahaha, ej, men det er også fordi vi bor inde midt i byen, så vi traver op og ned langs åen og strøget. Det er nok fordi jeg keder mig hvis vi bare sidder hjemme, så jeg ringer altid til en barselsveninde eller en af vennerne der er hjemme i dagtimerne og lokker dem med ud på tur med en kop kaffe...  Men tak 

Anmeld

25. januar 2011

Lise

Da jeg var på barsel med Simon (nu 3½ år gammel) gik vi hver dag - flere gange. Det var den eneste måde jeg kunne få ham til at sove på..

Casper har jeg aldrig skulle gå med. Men vi har da været afsted med barnevognen alligevel hver dag. Måske for at aflevere/hente storebror i børnehave, handle, gå i mødregruppe mv., men hvis jeg bare skal have ham til at sove, lægger jeg ham i vognen og siger sov godt.

Nu går Casper også i vuggestue, så nu triller vi aldrig nogen steder..

Anmeld

25. januar 2011

Tvillingemor80

jeg går minimum 1 gang om dagen med pigerne (ca 1-1½ time) ..

men nogen dage går jeg oftere ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.