hvor ofte går i tur med baby ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor ofte går i tur med jeres baby i barnevognen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.647 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Mor Christa

hej damer

er bare nysgerrig.. så hvor ofte går i tur med jeres baby? og hvor lang er turen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Stald

Da min var baby gik vi tit ture gerne 1-3 gange om dagen og gerne 1-3 timer afhæning af hvor vi skulle hen jeg elsker nemlig og gå.

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

vi har altid gået meget med vore sunger.. fik skrevet 1 gang hver dag.. men ofte blev det 2.3 gange hver dag

for vi var nede og aflavere og hente storebror hver dag samt vi var os ofte bare uge og gå og få noget mortion.  og gik ned og trænet fra hun var 2 måneder .. sammen med hende.

Anmeld

25. januar 2011

mybaby-girl

Vi går et par gange om ugen - det tager nok omkring 1½ time pr gang Ellers er vi lige startet op på mor/barn gymnastik i dag - og det var bare dejligt !

Anmeld

25. januar 2011

Maja_4000

Indtil nu har vi gået et par gange om ugen .. Men når mit sår er helet fuldkommen , er planen at vi skal ud og gå hver dag 

Anmeld

25. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Nu bruger han ikke barnevogn mere, men dengang var vi afsted min 1 gang om dagen. Jeg var nemlig i brugsen for at købe 1 l mælk hver dag, bare for at være sikker på at komme ud af huset

Anmeld

25. januar 2011

saxa

Jeg går ihvertfald 2 ture med barnevognen hver dag - bringe og hente den store.. Og det er en tur på omkring 50min.. Dejligt at starte formiddagen ud med en gåtur Ofte bliver det også til mere end 2 ture om dagen..

Anmeld

25. januar 2011

Trolde_mor

Vi går ikke så tit tur tur, da vi ikke har bil skal vi nemlig med bus ud at handle, til læge, kiropragter, ørelæge, sygehus osv. Så det bliver hurtigt flere gange om ugen.

Turene kan godt være en 5-7 timer... Ind imellem kan vi dog nå ned på 2 timer

Ud over det står han ude og sover hver dag, så den friske luft får han og hvad motion til mig angår, dyrker jeg noget Zumba

Anmeld

25. januar 2011

oo

jeg prøver at gå en tur hver dag til eftermiddagsluren, men har fx ikke gjort det idag. jeg går ned i skoven (vi bor i skoven) og så går jeg så langt som jeg nu lyster den dag, jeg har ikke sat regler op for længden af mine gåture. når Søren er hjemme går vi generelt længere fordi vi så går og ævler men det er først for ganske nylig jeg har kunnet gå nogen som helst steder pga sne og is, såe...

Anmeld

25. januar 2011

Lullaby

Dengang de var små var det flere gange om dagen - simpelthen for at få dem til at falde i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.