Hvad ville du vælge? (gummistøvler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

Christinahr

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

Miamaja skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

Aia er vokset ud af gummistøvlerne og jeg skal jo derfor købe nogle nye, men er i tvivl.

Ville du købe - gerne mærke:

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Vi snakker til et barn på 20 mdr i en str ca 23 og de skal kunne bruges fra nu og så længe str er brugbar

Alternativer modtages gerne

Jeg køber d. 1 et par helt vandtætte vinterstøvler, som jo i princippet godt kunne fungere som gummistøvler de få gange på en måned vi bruger dem, men på den anden side er et par brugbare vintersko heller ikke meget...

Er helt lost

Jeg ville droppe gummistøvler...det er forfærdeligt fodtøj især til de små.
Mine har Ecco støvler og de er vandtætte, lette, åndbare og sidder fast på foden, så det er KUN dem vi bruger i alt slags vejr.
Knus Eva..

Dvs hvis i skal ud og gå i regnvejr nu, så har de ecco vinterstøvler på? Har de så "kun" et par hver?

Gir dig ret i at gummistøvler ikke er det mest fantastiske fodtøj og vi bruger dem virkelig heller ikke tit, så derfor har jeg overvejet de der letvægter eller ankelstøvlerne.

Nej, så er det kondisko....vi bruger aldrig gummistøvler...eller jo, hvis det står ned og vi skal hoppe i vandpytter...mine har de billigste, da jeg ikke mener at de er noget værd, lige meget hvad.:)

jeps... et par billige gummisko. købte guldklumpens til 10 kr i den lokale genbrugsbutik;) han går kun med dem hvis det øser ned ellers ikke for han går dårligt i dem.

Sikke et kup :-o

Samme erfaring her, de går bare dumt i de støvler

Det er ren træning...

Øvelse gør mester...(H)

Ja men i forvejen er det at gå jo det vi træner - altså i skoven og sådan og synes så det er lidt synd for hende hvis hun både skal lære at gå i gummistøvler og gå i terræn når der nu findes rigtig gode alternativer til de alm gummistøvler.

Ja i sidste ende er det dig der bestemmer...

Man træner motorikken ved at gå i gummistøvler på stier, grus mm. og selvfølgelig også ballancen...

Majbritt(H)

Ja det jo det:P

Me jeg spørg jo fordi jeg er helt lost(?) Jeg ved bare jeg ikke køber alm gummistøvler denne gang.

Enten ankel eller letvægter - om ikke andet for at prøve om det ikke er bedre.

Smiler kender ikke letvægt... Hvis det er de samme som gummistøvler som ikke vejer så meget, ja så skal du tage dem og ikke de lave...

Majbritt(H)

Det er lidt a la clogs bare i gummistøvler. Skaftet på dem er tilpasset læggen bedre, så de ikke svupper som i alm gummistøvler :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

twinboys

Christinahr skriver:

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

Miamaja skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

Aia er vokset ud af gummistøvlerne og jeg skal jo derfor købe nogle nye, men er i tvivl.

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Vi snakker til et barn på 20 mdr i en str ca 23 og de skal kunne bruges fra nu og så længe str er brugbar

Jeg køber d. 1 et par helt vandtætte vinterstøvler, som jo i princippet godt kunne fungere som gummistøvler de få gange på en måned vi bruger dem, men på den anden side er et par brugbare vintersko heller ikke meget...

Er helt lost

Mine har Ecco støvler og de er vandtætte, lette, åndbare og sidder fast på foden, så det er KUN dem vi bruger i alt slags vejr.
Knus Eva..

Dvs hvis i skal ud og gå i regnvejr nu, så har de ecco vinterstøvler på? Har de så "kun" et par hver?

Gir dig ret i at gummistøvler ikke er det mest fantastiske fodtøj og vi bruger dem virkelig heller ikke tit, så derfor har jeg overvejet de der letvægter eller ankelstøvlerne.

Nej, så er det kondisko....vi bruger aldrig gummistøvler...eller jo, hvis det står ned og vi skal hoppe i vandpytter...mine har de billigste, da jeg ikke mener at de er noget værd, lige meget hvad.:)

jeps... et par billige gummisko. købte guldklumpens til 10 kr i den lokale genbrugsbutik;) han går kun med dem hvis det øser ned ellers ikke for han går dårligt i dem.

Sikke et kup :-o

Samme erfaring her, de går bare dumt i de støvler

Det er ren træning...

Øvelse gør mester...(H)

Ja men i forvejen er det at gå jo det vi træner - altså i skoven og sådan og synes så det er lidt synd for hende hvis hun både skal lære at gå i gummistøvler og gå i terræn når der nu findes rigtig gode alternativer til de alm gummistøvler.

Ja i sidste ende er det dig der bestemmer...

Man træner motorikken ved at gå i gummistøvler på stier, grus mm. og selvfølgelig også ballancen...

Majbritt(H)

Ja det jo det:P

Me jeg spørg jo fordi jeg er helt lost(?) Jeg ved bare jeg ikke køber alm gummistøvler denne gang.

Enten ankel eller letvægter - om ikke andet for at prøve om det ikke er bedre.

Smiler kender ikke letvægt... Hvis det er de samme som gummistøvler som ikke vejer så meget, ja så skal du tage dem og ikke de lave...

Majbritt(H)

Det er lidt a la clogs bare i gummistøvler. Skaftet på dem er tilpasset læggen bedre, så de ikke svupper som i alm gummistøvler :D

Okay...

Majbritt(H)

Anmeld

20. september 2008

Balderson

Eva skriver:

Christinahr skriver:

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Er helt lost

Knus Eva..

Helt klar ud med de gummistøvler...

Købe nogle rigtige gode sko, som er vind og vandtætte...

Jeg komer aldrig til at købe gummistøvler til min søn, og hvis han fik nogle i gave.. Så blev de sku smidt ud...

Anmeld

20. september 2008

Anja

Synes sådan set at gummistøvler er praktiske nok, men her bruger vi dem altså stort set ikke.

Den store på 4 år har dem på max 1 gang om måneden og da jeg så på støvler til dem i skoforretningen sagde ekspedienten også, at hun ikke mente at hverken gummistøvler eller termostøvler er egnet til børn under 3 år ...

Anmeld

20. september 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Er helt lost

Knus Eva..

Ok, jeg prøver lige at forstå da det lyder meget klogt. De har her til efteråret vinterstøvler og kondisko?

Mine børn KOGER i gummistøvler, så det får de ikke på...de har dem ikke i børnehaven.
Så ja, kondier er det de har på, sandaler, vinterstøvler, croks...regner med at I selv kan sætte årstide på det forskellige fodtøj...
Knus

Anmeld

20. september 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Er helt lost

Knus Eva..

Helt klar ud med de gummistøvler...

Købe nogle rigtige gode sko, som er vind og vandtætte...

Jeg komer aldrig til at købe gummistøvler til min søn, og hvis han fik nogle i gave.. Så blev de sku smidt ud...

Dejligt jeg ikke er den eneste der mener at gummistøvler er noget fanden har skabt...det kan så lige gå til de store børn, men sjovt nok bruger de dem ikke da de jo er dårlige at lege i...så dem jeg har til de store de bare står og står og de er gået i arv-griner- da de jo ikke er slidt.:P
Knus Eva

Anmeld

20. september 2008

Honningblomst

Anja skriver:

Synes sådan set at gummistøvler er praktiske nok, men her bruger vi dem altså stort set ikke.

Den store på 4 år har dem på max 1 gang om måneden og da jeg så på støvler til dem i skoforretningen sagde ekspedienten også, at hun ikke mente at hverken gummistøvler eller termostøvler er egnet til børn under 3 år ...

Så er min mening omkring gummistøvler og små børn måske ikke helt skæv...:):P

Anmeld

23. juni 2014

Mhpp

Jeg kan godt se tråden ikke har været aktiv længe, men jeg faldt over disse gummistøvler fra Sport24, og tænkte om der var nogen der havde erfaring med disse gummistøvler???

Jeg har hørt meget godt om viking gummistøvler, både til damer, herre og børn nogen der kender noget til dem? 

Jeg har haft kigget lidt rundt på nettet, og kan finde mange forhandlere men da jeg både skal bruge gummistøvler og regntøj, ville jeg gerne bestille det hele fra samme sted, så der ikke skal betales porto for mange steder 

Kan se at sport24.dk yder gratis fragt, hvis man bestiller for mere end 300,-! Det kan jeg vel ligeså godt benytte mig af, da jeg bor tæt på en postboks

Håber i kan hjælpe mig lidt 

http://www.sport24.dk/viking-gummistovler

//Mhpp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.