Hvad ville du vælge? (gummistøvler)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.959 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. september 2008

Christinahr

Aia er vokset ud af gummistøvlerne og jeg skal jo derfor købe nogle nye, men er i tvivl.

Ville du købe - gerne mærke:

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Vi snakker til et barn på 20 mdr i en str ca 23 og de skal kunne bruges fra nu og så længe str er brugbar

Alternativer modtages gerne

Jeg køber d. 1 et par helt vandtætte vinterstøvler, som jo i princippet godt kunne fungere som gummistøvler de få gange på en måned vi bruger dem, men på den anden side er et par brugbare vintersko heller ikke meget...

Er helt lost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Aia er vokset ud af gummistøvlerne og jeg skal jo derfor købe nogle nye, men er i tvivl.

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Vi snakker til et barn på 20 mdr i en str ca 23 og de skal kunne bruges fra nu og så længe str er brugbar

Jeg køber d. 1 et par helt vandtætte vinterstøvler, som jo i princippet godt kunne fungere som gummistøvler de få gange på en måned vi bruger dem, men på den anden side er et par brugbare vintersko heller ikke meget...

Er helt lost

Jeg ville droppe gummistøvler...det er forfærdeligt fodtøj især til de små.
Mine har Ecco støvler og de er vandtætte, lette, åndbare og sidder fast på foden, så det er KUN dem vi bruger i alt slags vejr.
Knus Eva..

Anmeld

19. september 2008

twinboys

Gummistøvler...
Vinterstøvler er altså for varme endnu...

Og her hos mig bruger vi både gummistøvler i efteråret og foråret og de er gode til at lege ude i når græsset er for vådt og selvfølgelig til at hoppe i vandpytter med...

Så både gummistøvler og vinterstøvler

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

Stumpen

Vi har netop i dag været nede og kigge på gummestøvler til mathilde som lig ere blevet to år.. Vi havde egntlig bestemt os for at hun kun skulle have et par termogummistøvler i år, da hun elsker sine gummistøvler, men det blev vi anbefalet ikke at gøre...
Damen dernede mente at når hun ikke er ældre, så er et par gode vandtætte vinterstøvler lige så gode og så de dage hvor der virkelig er brug for et par gummistøvler, der kan man bruge de almindelige vi har sammen med nogle tykke strømper på..
Så det hælder vi nok til nu, hun anbefalede støvlerne, da børn meget let sveder deres tæer og i termostøvlerne ånder tæerne åbentbart ikke...
(H) ANja..

Anmeld

19. september 2008

Christinahr

Eva skriver:

Christinahr skriver:

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Er helt lost

Mine har Ecco støvler og de er vandtætte, lette, åndbare og sidder fast på foden, så det er KUN dem vi bruger i alt slags vejr.
Knus Eva..

Dvs hvis i skal ud og gå i regnvejr nu, så har de ecco vinterstøvler på? Har de så "kun" et par hver?

Gir dig ret i at gummistøvler ikke er det mest fantastiske fodtøj og vi bruger dem virkelig heller ikke tit, så derfor har jeg overvejet de der letvægter eller ankelstøvlerne.

Anmeld

19. september 2008

Christinahr

Stumpen skriver:

Vi har netop i dag været nede og kigge på gummestøvler til mathilde som lig ere blevet to år.. Vi havde egntlig bestemt os for at hun kun skulle have et par termogummistøvler i år, da hun elsker sine gummistøvler, men det blev vi anbefalet ikke at gøre...
Damen dernede mente at når hun ikke er ældre, så er et par gode vandtætte vinterstøvler lige så gode og så de dage hvor der virkelig er brug for et par gummistøvler, der kan man bruge de almindelige vi har sammen med nogle tykke strømper på..
Så det hælder vi nok til nu, hun anbefalede støvlerne, da børn meget let sveder deres tæer og i termostøvlerne ånder tæerne åbentbart ikke...
(H) ANja..

Det lyder logisk - altså at de ikke kan ånde så den streger jeg :D

Anmeld

19. september 2008

Christinahr

twinboys skriver:

Gummistøvler...

Og her hos mig bruger vi både gummistøvler i efteråret og foråret og de er gode til at lege ude i når græsset er for vådt og selvfølgelig til at hoppe i vandpytter med...

Majbritt(H)

Hvilket mærke køber du i? Synes de virker meget tunge og svære at gå i alm gummistøvler - derfor har vi brugt dem emget meget sjælent.

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Eva skriver:

Christinahr skriver:

1. Termostøvler
2. Letvægtgummistøvler
3. Ankel gummistøvler

Er helt lost

Knus Eva..

Dvs hvis i skal ud og gå i regnvejr nu, så har de ecco vinterstøvler på? Har de så "kun" et par hver?

Gir dig ret i at gummistøvler ikke er det mest fantastiske fodtøj og vi bruger dem virkelig heller ikke tit, så derfor har jeg overvejet de der letvægter eller ankelstøvlerne.

Nej, så er det kondisko....vi bruger aldrig gummistøvler...eller jo, hvis det står ned og vi skal hoppe i vandpytter...mine har de billigste, da jeg ikke mener at de er noget værd, lige meget hvad.:)

Anmeld

19. september 2008

twinboys

Christinahr skriver:

twinboys skriver:

Gummistøvler...

Majbritt(H)

Hvilket mærke køber du i? Synes de virker meget tunge og svære at gå i alm gummistøvler - derfor har vi brugt dem emget meget sjælent.

Molo regnbue gummistøvler...

De er fede og lækre

Her har Alexander dem på

Anmeld

19. september 2008

Christinahr

twinboys skriver:

Christinahr skriver:

twinboys skriver:

Gummistøvler...

Majbritt(H)

Molo regnbue gummistøvler...

De er fede og lækre

Her har Alexander dem på

Ja fede er de, men synes de er alt alt for tunge :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.