Ferie og barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Jo det har du ret i. Jeg har ret til 6 ugers ferie, dvs. at jeg kan flytte 3-4 uger med over, som jeg så kan holde i forlængelse og så har jeg jo 6 uger i næste ferieår, når barsel er slut. Jeg regner med at holde al det barsel jeg kan

i princippet kan du vælge slet ikke at holde ferie i år men overflytte det hele, du skal bare give din personaleafd besked, og husk at meddele orlov senest 8 uger efter fødslen ellers har du slet ikke ret til den, altså det du vil holde efter de første 24 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

i princippet kan du vælge slet ikke at holde ferie i år men overflytte det hele, du skal bare give din personaleafd besked, og husk at meddele orlov senest 8 uger efter fødslen ellers har du slet ikke ret til den, altså det du vil holde efter de første 24 uger

Tak for tippet Tror som du siger, at jeg vil forsøge at overflytte så meget som muligt

Anmeld

25. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Er der nogen der ved hvordan det er med ferie under barsel? Jeg har termin i september og regner derfor med, at jeg holder sommerferie i 3-4 uger, hvorefter jeg så går direkte på barsel. Men dvs. at jeg ikke når at få brugt al min ferie inden maj næste år. Hvad gør jeg så med den ferie? Kan jeg flytte den med over til næste ferieår?

Ja det kan enten flyttes eller udbetales:0)

Anmeld

25. januar 2011

Valle81

Ni-ko-li-ne skriver:

men hun har jo ikke feriepenge

Det er lige meget - ferie med løn kan også udbetales:0)

Anmeld

25. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Valle81 skriver:

Det er lige meget - ferie med løn kan også udbetales:0)

okay:0) jeg troede bare man så gemte det til året efter:0)

Anmeld

25. januar 2011

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Er der nogen der ved hvordan det er med ferie under barsel? Jeg har termin i september og regner derfor med, at jeg holder sommerferie i 3-4 uger, hvorefter jeg så går direkte på barsel. Men dvs. at jeg ikke når at få brugt al min ferie inden maj næste år. Hvad gør jeg så med den ferie? Kan jeg flytte den med over til næste ferieår?

Jeg mener jeg fik min ferie udbetalt, men er ikke sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.