er jeg for dum og navi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

skomat

søndag d 16-01-2011 gik det galt imellem kæresten og jeg, mange ting blev sagt så som han ikke trode han var far til barnet, og derefter var vi ikke sammen mere.

nu har vi fået snakket sammen og jeg har valgt at give ham en chance til, hvis han lover feks. at stoppe med at drikke, give mig den opmærksomhed jeg har brug for, og hjelpe til i hjemmet, og jeg vil støtte ham i det hele, da han også lige pt har en vinter deprision.

er jeg for dum og navi ved at tro på ham.

det vil min familie jo sige om mig, men jeg elsker ham, og ønske vi bliver den lille familie vi er ved at starte selv.

har brug for nogle råd, da det hele er meget forvirene for mig.

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

iris-mor

Uha kærlighed gør jo blind.

Den er godt nok svær, for jeg kan godt se hvad din familie siger, men samtidig er det jo dig der har følelserne og kender ham på en anden måde en dem.

Jeg plejer at mene man skal følge sit hjerte og være tro mod sig selv. Til gengæld skal man jo også passe rigtig godt på sig selv, og hvis han fx tvivler på at han er far, ja så lyder forholdet ikke så givtigt for dit selvværd.

Læser lige med hvad de andre skriver

Anmeld

25. januar 2011

skomat

iris-mor skriver:

Uha kærlighed gør jo blind.

Den er godt nok svær, for jeg kan godt se hvad din familie siger, men samtidig er det jo dig der har følelserne og kender ham på en anden måde en dem.

Jeg plejer at mene man skal følge sit hjerte og være tro mod sig selv. Til gengæld skal man jo også passe rigtig godt på sig selv, og hvis han fx tvivler på at han er far, ja så lyder forholdet ikke så givtigt for dit selvværd.

Læser lige med hvad de andre skriver

jeg takker for svaret, og ja kærlighed gør blind.

heldigvis, ved han godt han er far, han sage det for at såre mig, ikke nogle undskyldning, for sagt er sagt, og såret blev jeg, og denne sag her er meget svær, jeg håber han ændre sig.

men er forviret

Anmeld

25. januar 2011

B&J

Måske skulle han have hjælp til det med at drikke, det kan han sagtens love men hvis han er lidt for glad for flasken hopper han sikkert desværre igen og måske skulle i starte i noget par et eller andet og få snakket ordenlig igennem, jeg vil ikke kalde dig dum. kærligheden gør blind tror desværre også trykheden gør det også

Anmeld

25. januar 2011

skomat

B&J skriver:

Måske skulle han have hjælp til det med at drikke, det kan han sagtens love men hvis han er lidt for glad for flasken hopper han sikkert desværre igen og måske skulle i starte i noget par et eller andet og få snakket ordenlig igennem, jeg vil ikke kalde dig dum. kærligheden gør blind tror desværre også trykheden gør det også

ja det med han drikker, kan vi ikke klar selv, der skal noget hjælp ind, det er bare så svært det hele.

men jeg takker for svaret

Anmeld

25. januar 2011

B&J

skomat skriver:

ja det med han drikker, kan vi ikke klar selv, der skal noget hjælp ind, det er bare så svært det hele.

men jeg takker for svaret

ja tror gerne det er rigtigt svært men håber i får løst det hele

Anmeld

25. januar 2011

skomat

B&J skriver:

ja tror gerne det er rigtigt svært men håber i får løst det hele

mange tak, det håber jeg også på

Anmeld

25. januar 2011

sophiemy

Det er ikke fordi jeg vil være sortseer, men jeg tænker måske lidt som din familie..

Kærlighed gør blind og man skal jo brænder nallerne engang imellem, men misbrug og "det er jo ikke mit barn" - det er bare to ting der ikke løses ved at han lige hjælper lidt mere til derhjemme (de første 14 dage eller hvor længe han holder den). Ved godt at du siger mere end det, men sådan lidt groft sagt

Undskyld mit svar, har selv stået i en situation lidt som din og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg forsøgte at tage den op af bakken inden jeg indså det uundgåelige. Håber din kæreste er anderledes. Jeg er desværre bare blevet svært pessimist i forhold til så grundlæggende forandring

Anmeld

25. januar 2011

skomat

madagaskar skriver:

Det er ikke fordi jeg vil være sortseer, men jeg tænker måske lidt som din familie..

Kærlighed gør blind og man skal jo brænder nallerne engang imellem, men misbrug og "det er jo ikke mit barn" - det er bare to ting der ikke løses ved at han lige hjælper lidt mere til derhjemme (de første 14 dage eller hvor længe han holder den). Ved godt at du siger mere end det, men sådan lidt groft sagt

Undskyld mit svar, har selv stået i en situation lidt som din og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg forsøgte at tage den op af bakken inden jeg indså det uundgåelige. Håber din kæreste er anderledes. Jeg er desværre bare blevet svært pessimist i forhold til så grundlæggende forandring

jeg kan godt forstå dit svar, jeg har det på samme måde, men jeg kan heller ikke bare gå fra ham, så jeg tror jeg bliver og hjælper ham igemmem dette, og hvis det svigter, eller han gør, så ved jeg i det minste jeg har prøvet, at hjælpe faren til mit barn.

jeg håber alt hvad jeg kan, at han holder hvad han lover, mere kan jeg ikke gøre lige nu er jo forelsket i manden

Anmeld

25. januar 2011

sophiemy

jeg kan godt forstå dit svar, jeg har det på samme måde, men jeg kan heller ikke bare gå fra ham, så jeg tror jeg bliver og hjælper ham igemmem dette, og hvis det svigter, eller han gør, så ved jeg i det minste jeg har prøvet, at hjælpe faren til mit barn.

jeg håber alt hvad jeg kan, at han holder hvad han lover, mere kan jeg ikke gøre lige nu er jo forelsket i manden

Bare husk dig selv og jeres kommende barn. Din kærestes behov må ikke drukne de behov I måtte have. Nogle kvinder drukner i deres trang til at hjælpe og elske ... og misforstår til tider at den bedste måde at hjælpe på kan være at sætte foden ned og kræve ændring INDEN de går tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.