Nogen der har problemer med Telmore?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Noneother

MoarJ skriver:

Min kæreste har tit fået MANGE  sms'er af den samme, selvom jeg kun har sendt den 1 gang til ham.. Nøj han var rasende på mig... 

-og det fortsætter selvom man slukker telefonen. Den går bare helt amok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

twinny

Noneother skriver:

4gange? Herregud!

Forleden sendte min (telmore) mobil den samme besked til en veninde over 80 gange på et par timer. -Det blev hun pænt træt af til sidst.

WFT???????

det lyder sku underligt...  godt er jeg ikk lige var din veninde der...  var nok os blevet pænt træt a det...

Anmeld

24. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Kan din veninde ikke tage et billede af det? Så du selv kan se det? 

Jamen hun har skam modtaget den - Det er slet ikke det!

Det er bare det her med at et andet nummer, som jeg ikke kender har modtaget samme sms

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Noneother skriver:

-og det fortsætter selvom man slukker telefonen. Den går bare helt amok!

Det gør den nemlig.. Han bad mig slukke tlf osv... 

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Jamen hun har skam modtaget den - Det er slet ikke det!

Det er bare det her med at et andet nummer, som jeg ikke kender har modtaget samme sms

Det lyder meget mystisk... Mon Telmore kan svare på den i deres system?

Anmeld

24. januar 2011

Noneother

Sees. skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå hun blev!

Det er heller ikke så meget det, det er mere det med at jeg har sendt en internetadresse til min veninde, og pludselig får jeg den her besked fra et nummer jeg ikke kender, og aldrig har skrevet med før, om at jeg har sendt samme internet adresse til den person

noget lignende skete faktisk for 2 jeg kendte for ikke så længe siden. De havde vist Telia
De havde hver især ringet deres venner op og fået fat på 2 helt andre mennesker.

Tror det må være en fejl på mobilnettet.

Anmeld

24. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Det lyder meget mystisk... Mon Telmore kan svare på den i deres system?

Det ved jeg sgu ikke - Men jeg håber da ikke at der er flere personer som jeg ikke kender, der har modtaget samme sms

Anmeld

24. januar 2011

Sees

Noneother skriver:

noget lignende skete faktisk for 2 jeg kendte for ikke så længe siden. De havde vist Telia
De havde hver især ringet deres venner op og fået fat på 2 helt andre mennesker.

Tror det må være en fejl på mobilnettet.

Hvad?!

Jeg havde også Telia engang, og der kan jeg huske at når man ringede til folk, så var der mega mange på linjen, og man kunne sidde og høre andre folks samtaler, men jeg har aldrig prøvet det med sms

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Det ved jeg sgu ikke - Men jeg håber da ikke at der er flere personer som jeg ikke kender, der har modtaget samme sms

Kan jeg godt forstå... 

Anmeld

24. januar 2011

Noneother

Baby-støv skriver:

WFT???????

det lyder sku underligt...  godt er jeg ikk lige var din veninde der...  var nok os blevet pænt træt a det...

Det var faktisk ret sjovt. Havde skrevet nået i retning af "Er der om 5 minutter" og da jeg så kom over til hende spurgte hun hvorfor jeg havde sendt den 5 gange?

Det havde jeg jo så ikke... og det blev bare ved og ved og ved og ved og ved... i flere timer! - Selvom jeg slukkede mobilen og alt det der.

Da jeg endelig fik fat på telmore kunne de intet forklare, udover at den må ha´siddet fast i nettet. men de kunne ikke se at den skulle ha´været sendt mere end en gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.