Nogen der har problemer med Telmore?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Sees

Ja, jeg synes altså det er mærkeligt her til aften.

Min telefon siger bla. at beskenderne ikke kan sendes, men pludselig skriver min veninde at hun nu har fået beskeden 4 gange.

Udover det, så havde jeg sendt hende en sms med en internetadresse, og pludselig får jeg en besked fra et nummer jeg slet ikke kender, der skriver hvorfor jeg har sendt ham den internet adresse .. WHAT??

På min telefon ser man sms'erne i samtaler, så jeg kan se at jeg aldrig har skrevet med fyren før .. Hvad forgår der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Ja, jeg synes altså det er mærkeligt her til aften.

Min telefon siger bla. at beskenderne ikke kan sendes, men pludselig skriver min veninde at hun nu har fået beskeden 4 gange.

Udover det, så havde jeg sendt hende en sms med en internetadresse, og pludselig får jeg en besked fra et nummer jeg slet ikke kender, der skriver hvorfor jeg har sendt ham den internet adresse .. WHAT??

På min telefon ser man sms'erne i samtaler, så jeg kan se at jeg aldrig har skrevet med fyren før .. Hvad forgår der?

Ej hvor lyder det mystisk! 

Jeg har problemer med Telmore IGEN! 

Jeg vil overføre taletid idag, de er kommet på tlf overhovedet.. Skete også sidste år, bare for 500 kr.. Har ikke set skyggen af disse penge.... 

Sååå det ender vidst med en lille sag herfra... 

Anmeld

24. januar 2011

Laura.

Hmm... det lyder mystisk.. men har ikke et bud på hvorfor ...

Jeg har selv haft Telmore i flere år og jeg har aldrig haft nogen problemer overhovedet.. :/

Anmeld

24. januar 2011

Sees

Dk_lady skriver:

Hmm... det lyder mystisk.. men har ikke et bud på hvorfor ...

Jeg har selv haft Telmore i flere år og jeg har aldrig haft nogen problemer overhovedet.. :/

Jeg plejer altså heller ikke have problemer med dem, overhovedet. Men jeg synes det er skræmmende at en eller anden person pludselig har modtaget samme sms, som min veninde??

Anmeld

24. januar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Ej hvor lyder det mystisk! 

Jeg har problemer med Telmore IGEN! 

Jeg vil overføre taletid idag, de er kommet på tlf overhovedet.. Skete også sidste år, bare for 500 kr.. Har ikke set skyggen af disse penge.... 

Sååå det ender vidst med en lille sag herfra... 

Jeg tror altså ikke jeg har haft problemer med dem, før nu ..

Anmeld

24. januar 2011

Noneother

4gange? Herregud!

Forleden sendte min (telmore) mobil den samme besked til en veninde over 80 gange på et par timer. -Det blev hun pænt træt af til sidst.

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Jeg tror altså ikke jeg har haft problemer med dem, før nu ..

Det må være dejligt, lige bortset fra det idag... 

Jeg er træt af dem, da jeg kontaktede dem mht de 500kr sagde de at det kunne de slet ikke gøre noget ved... 

Anmeld

24. januar 2011

Sees

Noneother skriver:

4gange? Herregud!

Forleden sendte min (telmore) mobil den samme besked til en veninde over 80 gange på et par timer. -Det blev hun pænt træt af til sidst.

Ja, det kan jeg da godt forstå hun blev!

Det er heller ikke så meget det, det er mere det med at jeg har sendt en internetadresse til min veninde, og pludselig får jeg den her besked fra et nummer jeg ikke kender, og aldrig har skrevet med før, om at jeg har sendt samme internet adresse til den person

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Noneother skriver:

4gange? Herregud!

Min kæreste har tit fået MANGE  sms'er af den samme, selvom jeg kun har sendt den 1 gang til ham.. Nøj han var rasende på mig... 

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå hun blev!

Det er heller ikke så meget det, det er mere det med at jeg har sendt en internetadresse til min veninde, og pludselig får jeg den her besked fra et nummer jeg ikke kender, og aldrig har skrevet med før, om at jeg har sendt samme internet adresse til den person

Kan din veninde ikke tage et billede af det? Så du selv kan se det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.