Til jer der er "fan" af ting med ugler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

otlitrom

Den skal jeg helt sikkert kigge efter, den er da mega kær! Åh nej! Mor-genet har sat ind. Ordet "kær" har fundet vej til overfladen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Trine89

kitty skriver:

Den skal jeg helt sikkert kigge efter, den er da mega kær! Åh nej! Mor-genet har sat ind. Ordet "kær" har fundet vej til overfladen

hihi.. Jah den er nemlig KÆR.. hehe.. Kunne heller ikke stå for den.. håber satdig de har en dernede i læste uge.. hehe.. så vil jeg også ned og have fat i den

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

Trine89 skriver:

Seee lige hva jeg fandt i Netto i dag syntes den er VILDT sød.. hehe.. 

Den koster 50 kroner og den kan som sagt findes i Netto.. hehe.. måske, hvis det var interessant, kan den også findes i andre Netto butikker.. 

Gu' ve' om min datter har set dem
Det må jeg da lige give hende et praj om LOL
Hvor er de bare sjove

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. januar 2011

otlitrom

Trine89 skriver:

hihi.. Jah den er nemlig KÆR.. hehe.. Kunne heller ikke stå for den.. håber satdig de har en dernede i læste uge.. hehe.. så vil jeg også ned og have fat i den

Jeg håber også de har dem! Og så håber jeg  bare vi får en lejlighed med plads til børneværelse, så den kan hænges op. Tror ikke far bjørn vil have den i soveværelset

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

kitty skriver:

Jeg håber også de har dem! Og så håber jeg  bare vi får en lejlighed med plads til børneværelse, så den kan hænges op. Tror ikke far bjørn vil have den i soveværelset

Eeej det kan jeg da ikke forstå.. hehe.. 
hihi.. ej uanset hva kan jeg godt forstå i gerne vil have lejlighed med plads til børne værelse..  

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

SussieThyssen skriver:

Gu' ve' om min datter har set dem
Det må jeg da lige give hende et praj om LOL
Hvor er de bare sjove

Kærligst
Sussie

Jah det er et godt spørgsmål.. 

Hvis det er ved jeg er der to i Netto i Nyborg

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

Trine89 skriver:

Jah det er et godt spørgsmål.. 

Hvis det er ved jeg er der to i Netto i Nyborg

Skal lige se om jeg kan smutte derhen...men faktisk kommer jeg lige forbi Netto i Ørbæk i dag, så vil jeg da lige stikke næsen derind

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

SussieThyssen skriver:

Skal lige se om jeg kan smutte derhen...men faktisk kommer jeg lige forbi Netto i Ørbæk i dag, så vil jeg da lige stikke næsen derind

god ide.. kan være man er heldig de også har nogle.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.