Til jer der er "fan" af ting med ugler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Trine89

Seee lige hva jeg fandt i Netto i dag syntes den er VILDT sød.. hehe.. 

Den koster 50 kroner og den kan som sagt findes i Netto.. hehe.. måske, hvis det var interessant, kan den også findes i andre Netto butikker.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

pussepige

Endnu en rodet spot hylde i Netto..  Total søde ugler..

Anmeld

24. januar 2011

MaybeBaby

Ej, hvor sød! Men der gå nu nok lige lidt tid før der skal bruges sådan én. Og min mor har smittet mig med sin overtro, og jeg køber intet til baby før efter de 12 uger

Anmeld

24. januar 2011

Rosa

it!!!

Anmeld

24. januar 2011

Linemaria90

hehe jeg så dem godt i deres blad, og købte dem i sidste uge

men kom til at tænke på, at jeg ikke syntes den lyserøde passer på et drengeværelse, så hvis jeg skulle gøre købet om, ville jeg vælge at købe 4 enkelte, 2 grønne og 2 blå i stedet. man kan nemlig også få dem enkeltvis, bare uden træ-tingen bagpå. hehe

Anmeld

24. januar 2011

Amso

Har købt en.. Den er bare viiildt sød..!!

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

Linemaria90 skriver:

hehe jeg så dem godt i deres blad, og købte dem i sidste uge

men kom til at tænke på, at jeg ikke syntes den lyserøde passer på et drengeværelse, så hvis jeg skulle gøre købet om, ville jeg vælge at købe 4 enkelte, 2 grønne og 2 blå i stedet. man kan nemlig også få dem enkeltvis, bare uden træ-tingen bagpå. hehe

Årrh jah det var også smart.. hehe.. 

der var kun to af dem som jeg har taget et billede af tilbage i Netto i Nyborg.. hehe.. så vidste faktisk ikke de også kunne fået enkelt vis. hehe.. 

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

MaybeBaby skriver:

Ej, hvor sød! Men der gå nu nok lige lidt tid før der skal bruges sådan én. Og min mor har smittet mig med sin overtro, og jeg køber intet til baby før efter de 12 uger

Jeg har kun købt meget lidt indtil nu.. vil også selv vente til både efter de 12 uger (som er snart) og så til vi kommer op i vores nye lejlighed for ellers bliver der bare SÅ meget der skal pakkes ned.. hehe.

Anmeld

25. januar 2011

Siber

Jeg savner Netto

men til gengæld for jeg ikke brugt penge på alt muligt tingel tangel!!!

Anmeld

25. januar 2011

Trine89

Siber skriver:

Jeg savner Netto

men til gengæld for jeg ikke brugt penge på alt muligt tingel tangel!!!

Jaah man kan hurtigt finde ting i en Netto man ikke vidste man havde brug for.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.