Hvorfor??????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Ni-ko-li-ne

sandramor skriver:

så sluttede vores baby eventyr..... vi havde ikke været der ret længe før hun fortalte at der ikke længere bankede noget hjerte.......  vores lille spire var gået til for et par dage siden..... i 13 uge!!!!!!!!!! har ingen smerter eller andet haft så blev virkelig virkelig chokket!!! har allerede fået min udskrabning idag og er kommet hjem her til aften... men er fuldstændig knust og forstår ingenting!!! HVORFOR???? HVORFOR SKULLE DET SKE IGEN???? OG DENNE GANG SÅ SENT????

jeg sys livet er uretfærdigt nogengange.........

sender dig et stort knus.... jeg kan slet ikke forstå hvor hårdt det må være!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De varmeste tanker

Anmeld

25. januar 2011

sandramor

tak allesammen for jeres medfølelse... det varmer rigtig meget i en hård tid!!!..... har det stadig frygteligt.... venter på jeg vågner op fra et mareridt og at den lille spire stadig er i maven...... men ak nej den er væk og jeg er helt tom indeni......

at det her skulle ske 2 gange inden for 8 mdr havde jeg aldrig nogensinde troet.... og var blevet scannet så mange gange og alt tydede på den havde det så fint... for en uge siden baskede den rundt derinde........ tror jeg søger et svar.... et svar på hvorfor??? selvom jeg ved det får jeg nok aldrig.......

jeg føler det er min skyld selvom jeg godt ved det ikke er.... føler med min kæreste..... han har ingen børn selv og nu skal han ikke være far alligevel

jeg håber virkelig på vi får modet til at prøve igen når vi får det her lidt på afstand........ men gud hvor er det dog hårdt.....

men igen tak for alle jeres hilsener.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.