Hvorfor??????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

betiinsen

gør mig virkeligt ondt.. sender dig en masse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

SussieThyssen

sandramor skriver:

så sluttede vores baby eventyr..... vi havde ikke været der ret længe før hun fortalte at der ikke længere bankede noget hjerte.......  vores lille spire var gået til for et par dage siden..... i 13 uge!!!!!!!!!! har ingen smerter eller andet haft så blev virkelig virkelig chokket!!! har allerede fået min udskrabning idag og er kommet hjem her til aften... men er fuldstændig knust og forstår ingenting!!! HVORFOR???? HVORFOR SKULLE DET SKE IGEN???? OG DENNE GANG SÅ SENT????

jeg sys livet er uretfærdigt nogengange.........

Ja...det ER uretfærdigt. 
Men et stort trøsteknus skal du have...jeg synes at det er så synd for jer...men især dig...det er så uendeligt hårdt at skulle igennem den slags.
Hvorfor?? Tjaaa...hvem ved...men måske var der noget i vejen med fosteret og så er det nok bedst, at det er gået sådan.
Men de tanker har du nok allerede haft.
Så der er ikke så meget andet at sige end at jeg er lige her, og ved præcis hvordan du har det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. januar 2011

Rockertand

Hold da op, det bliver nok ikke nemmere at stå med 2 streger næste gang.

Er der ikke nogen, der kan sige, om det kan have sammenhæng med din sygdom?

Anmeld

25. januar 2011

camillahej

Puha det må være hårdt!

Stakkels jer, rigtig træls sådan noget kan ske. ¨

Mange 10000 kram herfra!

Anmeld

25. januar 2011

Bavianis

Nej, nej, nej! Jamen for Søren da, det er da fuldstændigt forfærdeligt. Og så så sent! Hvor er det bare uretfærdigt!

Slutter Jeres babyeventyr for good her, eller vil I prøve igen når det hele kommer på afstand?

Knus og kram, fra en der ved hvordan du har det...

Anmeld

25. januar 2011

Mormilla

sandramor skriver:

så sluttede vores baby eventyr..... vi havde ikke været der ret længe før hun fortalte at der ikke længere bankede noget hjerte.......  vores lille spire var gået til for et par dage siden..... i 13 uge!!!!!!!!!! har ingen smerter eller andet haft så blev virkelig virkelig chokket!!! har allerede fået min udskrabning idag og er kommet hjem her til aften... men er fuldstændig knust og forstår ingenting!!! HVORFOR???? HVORFOR SKULLE DET SKE IGEN???? OG DENNE GANG SÅ SENT????

Ej det er jeg ked af at høre!!! Det er meget hårdt at ligge der når de siger sådan noget. Har selv prøvet det nogen gange

Anmeld

25. januar 2011

Lambi

sandramor skriver:

Hvor er jeg bare ked af at høre at det, det må være ganske forfærdeligt...Men jeg håber at det kan vendes til noget positivt engang, selv om jeg tror det må være meget svært... Jeg kan ikke lade være med at tænke på at du skriver..."hvorfor skulle det ske igen?" er det noget i har været igennem flere gange, eller vidste i måske at det var en mulighed for at alt ikke var oki?

Livet er sku ikke altid retfærdigt men jeg er sikker på at lykken vil smile til jer igen snart 

Alt det bedste til dig og din fam.

Anmeld

25. januar 2011

MaybeBaby

Åh for fanden da også! Det er alles største frygt, og I er lige midt i mareridtet!  Stort stort kram!

/Mette

Anmeld

25. januar 2011

Brams

sandramor skriver:

Ingen ord kan trøste nok - hvor er det sørgeligt. Et stort  herfra.

Anmeld

25. januar 2011

Sofia

Det er jeg frygtelig ked af at høre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.