bruger I ægløsningstest i projekt baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

SSL

mamalicious skriver:

Lyder jo som den perfekte plan !!!

Hehe, det tør jeg jo så ikke at love at det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

SSL

AnneBJ skriver:

Sådan gjorde VI også... men JEG kunne dog både regne mig frem til ægløsning, mærke den, og se det på mit udflå. Men fortalte ikke kæresten hvornår der var ÆL, fordi vi gerne ville undgå "ivrigheden" og presset...

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke kunne vælge mellem dem.

Nej, men vi går selv også meget op i ikke at sexe pga. dét, men af lyst  Jeg tror nemlig at dte til tider kan fylde alt alt for meget, desværre  Altså, at man bare ender med at blive ked hver måned.. Jeg tager selvf. gra-vitaminet, og spiser sundt, varieret og får gået og cyklet en del.. Alt det andet, ryger på hylden når der er en graviditet

Anmeld

25. januar 2011

Valle81

mamalicious skriver:

Er nysgerrig på, hvordan I har kastet jer ud i projekt baby?

Begrund meget gerne

Her fik den bare gas:0) ( nok lige lidt for meget efter vi fik Anton - ha ha)

Jeg har altid haft regelmæssig cyklus og eftersom jeg blev gravid med Asta ved et one night stand så tænkte jeg at jeg måske nok havde let ved at blive gravid - og tjoh - det kan vi vist godt konkludere:0)

Så ren gas herfra:0)

Anmeld

25. januar 2011

mullesmith2

Vi prøvede 3 mdr uden test og to måneder med og det gav pote eftersom jeg fandt ud af at jeg havde ægløsning senere end jeg havde regnet med

Anmeld

25. januar 2011

twinny

Vi giver den gas. har prøvet en måned med test, men det bliver dyrt i længden.. Men jeg får mens lignende under ÆL.. Så mærker mig frem...

Anmeld

26. januar 2011

DK

De første to mdr. prøvede vi bare løs, men min cyklus tog lidt tid om at rette sig ind efter p-pillerne. Derfor i 3. mdr. brugte vi ÆL-tests for at vide hvornår Æl lå, og jeg blev gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.