bruger I ægløsningstest i projekt baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: bruger I ægløsningstest i projekt baby ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.034 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

mamalicious

Er nysgerrig på, hvordan I har kastet jer ud i projekt baby?

Begrund meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Filippa & Liva

Vi gir den bare gas og håber...

mest fordi min cyklus er noget rod efter pille stop.

Anmeld

24. januar 2011

SSL

Vi har et regelmæssigt sexliv, med 2-3 dages mellemrum, også er min cyklus på 28 dage præcis! så vi regner frem, og har regelmæssig sex gennem hele måneden, vi passer også på med at være for ivrige og fanatiske

Anmeld

24. januar 2011

mamalicious

SSL skriver:

Vi har et regelmæssigt sexliv, med 2-3 dages mellemrum, også er min cyklus på 28 dage præcis! så vi regner frem, og har regelmæssig sex gennem hele måneden, vi passer også på med at være for ivrige og fanatiske

Lyder jo som den perfekte plan !!!

Anmeld

25. januar 2011

Rebecca55

Ja vi brugte test indtil min kæreste prøvede en test og det viste sig at han havde ægløsning. Derefter gik vi efter min cyklus og jeg tog min temperatur om morgenen.

Anmeld

25. januar 2011

Nadia&Daniel

Jeg stoppede med p-pillerne i uge 35 (August sidste år) - var nemlig på ferie i uge 34, så vi aftalte at jeg skulee stoppe efter ferie.

Blev gravid hurtig efter - dog fik jeg en SA i dec. 2009 - men blev gravid igen feb. 2010 - og nu sidder jeg med jordens dejligeste datter

Vi gav den gas - dog var det dyrt i gravidtetstest

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Vi gav den da bare gas. Jeg gider ikke det der tjekken osv det kommer sgu til at gå for meget op i projekt baby. 

Jeg kan godt forstå hvis man har prøvet længe, men ellers så ville jeg ikke. 

Anmeld

25. januar 2011

AnneBJ

SSL skriver:

Sådan gjorde VI også... men JEG kunne dog både regne mig frem til ægløsning, mærke den, og se det på mit udflå. Men fortalte ikke kæresten hvornår der var ÆL, fordi vi gerne ville undgå "ivrigheden" og presset...

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke kunne vælge mellem dem.

Anmeld

25. januar 2011

AnneBJ

Rebecca55 skriver:

Ja vi brugte test indtil min kæreste prøvede en test og det viste sig at han havde ægløsning. Derefter gik vi efter min cyklus og jeg tog min temperatur om morgenen.

Anmeld

25. januar 2011

aarhusmor

vil lige starte med at sige at jeg ikke kan holde på fostre, ellers lyder det nok lidt voldsomt for jer)

Før jeg brugte æl tests, var jeg kun gravid 1- 2 gange om året. Nu er jeg gravid gennemsnitlig 7 gange om året.

Altså lige indtil for 4 måneder siden, da jeg kom i førovergangsalder. Kan godt mærke det pludselig er sværere nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.