Speciel weekend, lidt komisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

Fredag skriver min svorger noget på facebook, som kun kan forstået som om, at de venter barn, skriver så og høre ad om det er det.

Det viser sig så, at min kæreste søster har termin d 15 september (min kærestes fødselsdag) og jeg selv har den 20. september. Nu er kampen så gået ind, hvem føder først?

Da jeg selv har stor sansynlighed for pks og svangerskabs diabetis, er sansynligheden størst for, at jeg gør det, men det bliver spændende.

Synes bare lige jeg ville fortælle denne lidt komiske historie.

Hehe..det bobler vist med bebser i jeres familie

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Kofoed.

I den side i hvert fald, har selv 4 søskende og er den yngste, men kun den ældest ha en pige på snart 2. Så håber da også snart, at i hvert fald min søster kommer igang.

Anmeld

24. januar 2011

Lolli

Har selv lige været i det samme. Jeg havde termin 20. dec og min mands veninde 25. dec. Jeg fødte den 22. og hun den. 27. Virkelig pudsigt.  Det var nummer 2 for os begge.

Anmeld

24. januar 2011

Lolli

Lolli skriver:

Har selv lige været i det samme. Jeg havde termin 20. dec og min mands veninde 25. dec. Jeg fødte den 22. og hun den. 27. Virkelig pudsigt.  Det var nummer 2 for os begge.

Min mands svigerinde - ikke veninde.

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

Lolli skriver:

Min mands svigerinde - ikke veninde.

Jeg synes virkelig det er specielt det er underligt når det er så tæt, har 2 kusiner der er født samme år som mig, men ikke samme uge. men glæder mig til, at se hvad der sker. Vi begge har meget kraftige symtomer og skal begge til tidlig skanning, min tillid, hende termin. så det tyder godt for os begge.

Anmeld

24. januar 2011

Lolli

Kofoed33 skriver:

Jeg synes virkelig det er specielt det er underligt når det er så tæt, har 2 kusiner der er født samme år som mig, men ikke samme uge. men glæder mig til, at se hvad der sker. Vi begge har meget kraftige symtomer og skal begge til tidlig skanning, min tillid, hende termin. så det tyder godt for os begge.

Ih, det bliver spændende. Vi fulgtes jo også ad hele vejen. Og det er rart at have en at snakke med om alle de "dumme" ting man ikke lige snakker med andre om. Det er også rart, at have en at amme med i sofaen, mens resten af familien spiser middag.

Anmeld

25. januar 2011

Kofoed.

Lolli skriver:

Ih, det bliver spændende. Vi fulgtes jo også ad hele vejen. Og det er rart at have en at snakke med om alle de "dumme" ting man ikke lige snakker med andre om. Det er også rart, at have en at amme med i sofaen, mens resten af familien spiser middag.

Ja det tror jeg da gerne det er.

Anmeld

25. januar 2011

Aves.

Kofoed33 skriver:

Fredag skriver min svorger noget på facebook, som kun kan forstået som om, at de venter barn, skriver så og høre ad om det er det.

Det viser sig så, at min kæreste søster har termin d 15 september (min kærestes fødselsdag) og jeg selv har den 20. september. Nu er kampen så gået ind, hvem føder først?

Da jeg selv har stor sansynlighed for pks og svangerskabs diabetis, er sansynligheden størst for, at jeg gør det, men det bliver spændende.

Synes bare lige jeg ville fortælle denne lidt komiske historie.

Dejligt....min momse fik 4 børnebørn på 4 uger, det var vidst også lidt vildt, selvom det ikke var de første..

Anmeld

25. januar 2011

Kofoed.

Eva. skriver:

Dejligt....min momse fik 4 børnebørn på 4 uger, det var vidst også lidt vildt, selvom det ikke var de første..

det var godt nok også mange, var der tvillinger i blandt?

Anmeld

25. januar 2011

Aves.

Kofoed33 skriver:

det var godt nok også mange, var der tvillinger i blandt?

Nej, det var der ikke....to piger og to drenge(jan. 74) født af to af mine mors søstre og to af min mors brødre...og så kom der lige endnu en i maj...de 5 holdt 18 års fødselsdag sammen og har bare et tæt forhold..har været så hyggeligt at vi var så mange der var tæt på hinanden..jeg er fra året efter..

Mine bedsteforældre blev oldeforældre for første gang samme dag som den fik endnu et barnebarn...også lidt pudsigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.