Speciel weekend, lidt komisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Kofoed.

Fredag skriver min svorger noget på facebook, som kun kan forstået som om, at de venter barn, skriver så og høre ad om det er det.

Det viser sig så, at min kæreste søster har termin d 15 september (min kærestes fødselsdag) og jeg selv har den 20. september. Nu er kampen så gået ind, hvem føder først?

Da jeg selv har stor sansynlighed for pks og svangerskabs diabetis, er sansynligheden størst for, at jeg gør det, men det bliver spændende.

Synes bare lige jeg ville fortælle denne lidt komiske historie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

mamalicious

TILLYKKE ..... Så er der double up på barnebarnskontoen

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

ja svigermor bliver både farmor og mormor for først gang meget tæt på hinanden.

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Det bliver da hyggeligt at følges

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

Sofia skriver:

Det bliver da hyggeligt at følges

bestemt da, lidt specielt, jeg fylder 21 i august og hun i oktober, så vi er også jævn aldrede og kropsbygging. Så vi kommer til, at have meget ens forløb, men det gør det jo kun lækre og glæder mig da helt vildt.

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Fredag skriver min svorger noget på facebook, som kun kan forstået som om, at de venter barn, skriver så og høre ad om det er det.

Det viser sig så, at min kæreste søster har termin d 15 september (min kærestes fødselsdag) og jeg selv har den 20. september. Nu er kampen så gået ind, hvem føder først?

Da jeg selv har stor sansynlighed for pks og svangerskabs diabetis, er sansynligheden størst for, at jeg gør det, men det bliver spændende.

Synes bare lige jeg ville fortælle denne lidt komiske historie.

Hehe tillykke... Det er på min fødselsdag... 

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Hehe tillykke... Det er på min fødselsdag... 

har godt lagt mærke til, at vi følges i termin, hehe.

Anmeld

24. januar 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

har godt lagt mærke til, at vi følges i termin, hehe.

Anmeld

24. januar 2011

JulieE

Hvor dejligt!! Det er super hyggeligt at have en at være gravid sammen med Min mand søster og jeg var gravide samtidig, da hun ventede nr 2 og jeg vores første og det var rigtig hyggeligt. Vores drenge er født med 7 ugers mellem rum og er  idag hinandens bedste venner   Håber du og din svigerinde får rigtig meget glde af hinanden og det samme med de to små trolde der kommer til september

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

JulieE skriver:

Hvor dejligt!! Det er super hyggeligt at have en at være gravid sammen med Min mand søster og jeg var gravide samtidig, da hun ventede nr 2 og jeg vores første og det var rigtig hyggeligt. Vores drenge er født med 7 ugers mellem rum og er  idag hinandens bedste venner   Håber du og din svigerinde får rigtig meget glde af hinanden og det samme med de to små trolde der kommer til september

det håber jeg også. Og det begges første, så det bliver helt specielt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.