MaybeBaby skriver:
Karma er lidt en kælling. I går eftermiddags sad jeg og læste i en bog, der meget sjovt fortæller om før, under og efter en graviditet, og jeg sad og grinte højt under afsnittet for kvalme, fordi det bliver fortalt i et så humoristisk billede. Nogle timer senere omkring kl 21 var det pludselig ikke sjovt mere.
Hvidt som et lagen, med svedige hænder og en krop, der ryster som havde jeg abstinenser, gik jeg meget stille ned gangen mod soveværelset, mens jeg råbte til min kæreste Sten, hvad jeg ikke lige kunne overskue: Lad lige døren til badeværelsesdøren stå helt åben... og slå ikke toiletbrættet ned efter dig... hent lige en spand med vand...
Sten: Hvad med det vasketøj, der er færdigt herude i maskinen?
Mette: DET BLIVER FANDME FØRST HÆNGT OP I MORGEN! (
)
Ja, jeg havde det eddermame skidt!
Og lørdag aften havde jeg det egentlig også ret skidtmas, men så er spørgsmålet:
Når alle råder én til at spise en kiks eller lign. før de står op til at tage det meste af morgenkvalmen, hvad skal vi med aftenkvalme så gøre? Og Ingefærtabl. er de så gode, som der siges?
Råd og ideer modtages med kyshånd! 
/Mette - der kunne ansættes som sporhund ved politiet. Alt lugter jo sindsygt kraftigt!
Har virkelig ondt af dig, for jeg har også været meget hårdt ramt. Jeg spiser piratos, sun lolly is og knækbrød om aftenen, det virker ret godt for mig. Selv om natten kan jeg blive nød til at tage en is, for at få noget nattesøvn. Er også helt tosset med appelsin juice.
Har jeg bare de ting i huset, så klare jeg mig rimligt.
God bedring til dig.