Blev lidt ked(føler mig lidt dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Alberts/

kan godt forstå du blev såret, jeg blev spurgt i uge 25 om jeg ikke snart skulle føde syntes altså ikke jeg var særlig stor

lægger lige et billede med fra uge 25 hvor en mente jeg snart burde føde, blev lidt ked der for følte mig pludselig som en elefant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Lou87

Zibi_84 skriver:

Hej alle.

Jeg var til en rigtig dygtig Fys. til morgen. Når jeg står op og tager tøj på, ser jeg ikke vildt gravid ud. Maven buler lidt.(GRAVID I UGE 19) Men om aftenen bliver min mave stor og spændt. Men hos fyssen spurgte hun hvor langt jeg var henne. Så sagde jeg næste 5 mdr. Så skrev hun 5 uger. da jeg rettede hende og sagde snart 5 mdr, svarede hun. Hold da op, det kan man godt nok ikke se. Blev på en måde ret ked af det! Da jeg så tog blusen af, sagde hun. Nu kan jeg bedre se det. Er jeg den eneste der ikke er kugle rund i uge 19? Jeg er 1.70 og slank af bygning. Forstår det ikke helt? Mvh. Zibi

Hej..
Kunne ikke gå igen uden og give dig en
Du må ikke være ked af det.. Og lad ikke andre påvirke dig!
Nogen får tit slynget noget upassende af og ens hormoner fiser rundt i kroppen og driller.. Så prøv så vidt muligt og overhør det.

Og jeg vil sige det er MEGET forskelligt.. Nogen vokser næsten ikke! Og andre ligner bare en kanon kugle. Vær stolt af den mave du har  
Hos mig skete der også først noget rigtigt fra 4. til 5. måned, så bare vent et par uger så sker der sikkert lidt.

Li to billeder.. Første er fra 4 måned andet er fra 5, så kan du selv se

Forsat god graviditet og lad nu ikk flere dumme mennesker ødelægge den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.