Blev lidt ked(føler mig lidt dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Zibi_84

Hej alle.

Jeg var til en rigtig dygtig Fys. til morgen. Når jeg står op og tager tøj på, ser jeg ikke vildt gravid ud. Maven buler lidt.(GRAVID I UGE 19) Men om aftenen bliver min mave stor og spændt. Men hos fyssen spurgte hun hvor langt jeg var henne. Så sagde jeg næste 5 mdr. Så skrev hun 5 uger. da jeg rettede hende og sagde snart 5 mdr, svarede hun. Hold da op, det kan man godt nok ikke se. Blev på en måde ret ked af det! Da jeg så tog blusen af, sagde hun. Nu kan jeg bedre se det. Er jeg den eneste der ikke er kugle rund i uge 19? Jeg er 1.70 og slank af bygning. Forstår det ikke helt? Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

LilleMor10

jeg var til kiroprakter i uge 20 og han troede os kun jeg var et par uger henne, jeg er en 180 og VAR slank af bygning hehe, men bare vent et par uger, så begynder man virkelig at kunne se det. 

Anmeld

24. januar 2011

Fru'Rugaard

Tja- Det svinger meget fra kvinde til kvinde
Da min mor var 40+0 med mig, kunne man faktisk ikke se at hun var gravid- såe, jeg tror at det er forskelligt

Anmeld

24. januar 2011

signe.

jeg fødte i uge 24, og der var jeg bar lige begyndt at ligne en, der ikke bare havde spist en burger for meget jeg var vitterligt ikke særlig stor

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Tror det er meget forskelligt! Tjek evt. mavebilleder fra uge 20, der ligger jo en masse herinde, de er gode at sammenligne sig med syens jeg.

Anmeld

24. januar 2011

Zibi_84

Tak for svarene ALLESAMMEN:O) Kan godt se at jeg bestemt ikke er den eneste!

MOR-TIL-HASSE: Noget helt andet. Jeg har læst din historie med en klump i halsen! Synes det er en utrolig oplevelse i har været igennem, men er lykkelig over at i nu har en rask søn!

Kram 

Anmeld

24. januar 2011

Vial

Da jeg ventede mine tvillinger gik jeg også til fys. Hun sagde næsten det samme. Jeg fortsatte hos hende til varmtvandssvømning med alle pensionisterne. De spurgte sgu hver gang, om jeg var sikke på, at der var to derinde og om jeg var så langt henne som påstået. Det var det store samtaleemne HVER gang.. ihh. Man bliver sgu lidt ked. Vi har vel alle glædet og til at strutte med maven, så er det ikke fedt at få at vide. Det skal nok komme - om ikke andet efter fødslen.. hahaha..

Anmeld

24. januar 2011

Angelica

KaMa skriver:

Det skal nok komme - om ikke andet efter fødslen.. hahaha..

Hvor blev jeg lige glad over den kommentar

Anmeld

24. januar 2011

Vial

Angelica skriver:

Hvor blev jeg lige glad over den kommentar

Anmeld

24. januar 2011

mathildemb

Zibi_84 skriver:

Hej alle.

Jeg var til en rigtig dygtig Fys. til morgen. Når jeg står op og tager tøj på, ser jeg ikke vildt gravid ud. Maven buler lidt.(GRAVID I UGE 19) Men om aftenen bliver min mave stor og spændt. Men hos fyssen spurgte hun hvor langt jeg var henne. Så sagde jeg næste 5 mdr. Så skrev hun 5 uger. da jeg rettede hende og sagde snart 5 mdr, svarede hun. Hold da op, det kan man godt nok ikke se. Blev på en måde ret ked af det! Da jeg så tog blusen af, sagde hun. Nu kan jeg bedre se det. Er jeg den eneste der ikke er kugle rund i uge 19? Jeg er 1.70 og slank af bygning. Forstår det ikke helt? Mvh. Zibi

Det har jeg måtte lægge øre til nærmest indtil jeg gik på barsel for en måned siden. Og jeg synes faktisk det var både sårende og møgbelastende. Det var slet ikke det jeg har brug for at høre som folks spontane reaktion, når de fandt ud af at jeg var gravid. Mange spurgte endda ligefrem om jeg var sikker, og kiggede meget undrende på min mave. Og så kom den der....."Da JEG var gravid var jeg godt nok MEGET større"!!

Vii er altså bare nogle, der bare ikke blir ret store. Det skal du ikke være bekymret over. Er sikker på, dit barn vokser som det skal. Bare sig til folk, at det er fordi du er super spænstig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.