Zibi_84 skriver:
Hej alle.
Jeg var til en rigtig dygtig Fys. til morgen. Når jeg står op og tager tøj på, ser jeg ikke vildt gravid ud. Maven buler lidt.(GRAVID I UGE 19) Men om aftenen bliver min mave stor og spændt. Men hos fyssen spurgte hun hvor langt jeg var henne. Så sagde jeg næste 5 mdr. Så skrev hun 5 uger. da jeg rettede hende og sagde snart 5 mdr, svarede hun. Hold da op, det kan man godt nok ikke se. Blev på en måde ret ked af det! Da jeg så tog blusen af, sagde hun. Nu kan jeg bedre se det. Er jeg den eneste der ikke er kugle rund i uge 19? Jeg er 1.70 og slank af bygning. Forstår det ikke helt? Mvh. Zibi
Det har jeg måtte lægge øre til nærmest indtil jeg gik på barsel for en måned siden. Og jeg synes faktisk det var både sårende og møgbelastende. Det var slet ikke det jeg har brug for at høre som folks spontane reaktion, når de fandt ud af at jeg var gravid. Mange spurgte endda ligefrem om jeg var sikker, og kiggede meget undrende på min mave. Og så kom den der....."Da JEG var gravid var jeg godt nok MEGET større"!!
Vii er altså bare nogle, der bare ikke blir ret store. Det skal du ikke være bekymret over. Er sikker på, dit barn vokser som det skal. Bare sig til folk, at det er fordi du er super spænstig
Anmeld