for voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Eva skriver:

Så skulle jeg ud på en restaurant med få lækre veltilberedte retter...vil gerne have stimuleret alle mine sanser og hellere betale meget og tage ud få gange end gå på kompromis med kvalitet og smag. Her var jeg sidst jeg var ude...lækker, lækker mad...
http://www.kongsnaes-seaside.dk/
Knus og rigtig god aften til jer...
Eva

MM det hadde jeg også gjort!!Elsker å gå ud å spise, så slipper jeg å rydde opp efter maden, thihi..:D:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Honningblomst

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Eva skriver:

Så skulle jeg ud på en restaurant med få lækre veltilberedte retter...vil gerne have stimuleret alle mine sanser og hellere betale meget og tage ud få gange end gå på kompromis med kvalitet og smag. Her var jeg sidst jeg var ude...lækker, lækker mad...
http://www.kongsnaes-seaside.dk/
Knus og rigtig god aften til jer...
Eva

MM det hadde jeg også gjort!!Elsker å gå ud å spise, så slipper jeg å rydde opp efter maden, thihi..:D:D

Ja, ikke...:D og også at skulle handle ind osv...luksus at få det hele serveret..(L)
Knus..

Anmeld

19. september 2008

fam.4xc

Nu har du jo nok fundet menuen, men ellers herhjemme ville det være et kæmpe hit med et fad med kartofler og gulerødder i grove stykker med olie og krydderier over og i ovnen. De sidste 5 min af stegetiden kommer jeg Broccoli og varmrøget laks med hvidløg fra fiskemanden oven i fadet. laver hollandaise sovs og flute til...

Eller en god rød bøf eller steg og flødekartofler - rigtig mandemad;)

Derefter måske lidt is og vafler eller pandekager...

En god film i hinandens arme, kys og klem, osv ;)

God fornøjelse, glæder mig til at høre om jeres aften :P

Anmeld

19. september 2008

MorCamilla

Hvor det lyder lækkert med en hyggeaften.. Hvis det var os der havde en aften alene lige nu her, så ville vi helt sikkert lave noget lækkert at spise her hjemme og drikke lidt rødvin mens vi laver mad også ;) Det er så hyggeligt.. Og så gå en tur efter aftensmaden og hygge på sofaen med film, cola og alik.. Sådan en aften trænger vi til efterhånden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.