for voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. september 2008

moniquesmor

hej skønne tøsser og mænd..

hvis i en aften skal have aften hygge med lækker mad hvad skulle det så hver.
uden børn så mad til 2..
en 3 rettes menu..?
eller bare lækkeri efter aften´s maden når i rigtigt skal hygge..;)

svigermor tag monique i morgen aften og jeg vil gerne gøre noget for min kæreste(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Honningblomst

Klart mad jeg ikke selv skal lave...en hygeaften for mig er en lang gåtur, et glas vin og så sidde og få en god snak.
Knus Eva..

Anmeld

19. september 2008

moniquesmor

Klart mad jeg ikke selv skal lave...en hygeaften for mig er en lang gåtur, et glas vin og så sidde og få en god snak.
Knus Eva..

jamen så lad os sie du ikke selv skulle lave det men selv vælge hvad du vil have..?:D

Anmeld

19. september 2008

Skovurt

uhh det lyder da lækkert med en "voksen aften" :D
- Her tager jeg en weekend hos bedsterne (mine forældre) mens Jesper skal mandehørme den med nogle gamle klassekammerater.

En 3 retters "hygge menu" kunne meget nemt se sådan ud herhjemme:

Forret: Bruchetta med hvidløg, tomat og ost
Et glas hvidvin

Hovedret: Gode bøffer, halve bagte kartofler, whisky sauce, bønner i baconsvøb, bagte tomater og perleløg.
Rødvin

Dessert: Chokolade mousse med flødeskum

- Det er bestemt ikke en slanke aften, men det sker så sjældent her, at det er okay :D

Anette
- som ønsker held og lykke med at få arrangeret en lækker aften

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Så skulle jeg ud på en restaurant med få lækre veltilberedte retter...vil gerne have stimuleret alle mine sanser og hellere betale meget og tage ud få gange end gå på kompromis med kvalitet og smag. Her var jeg sidst jeg var ude...lækker, lækker mad...
http://www.kongsnaes-seaside.dk/
Knus og rigtig god aften til jer...
Eva

Anmeld

19. september 2008

Fam. Madsen

hmm..

ja en hyggelig aften for to ville være at jeg havde lavet en rigtig god middag til min mand, noget han er vild med, jeg ville åbnen en flask vin og tænde starinlys da vi begge godt kan lide stemmingen levende lys giver.(L)(L)(L)

og efter maden ville vi bare sidde og snakke om alt det der ikke bliver snakket om til hverdag:D:D

Anmeld

19. september 2008

moniquesmor

uhh det lyder da lækkert med en "voksen aften"
- Her tager jeg en weekend hos bedsterne (mine forældre) mens Jesper skal mandehørme den med nogle gamle klassekammerater.

En 3 retters "hygge menu" kunne meget nemt se sådan ud herhjemme:

Forret: Bruchetta med hvidløg, tomat og ost
Et glas hvidvin

Hovedret: Gode bøffer, halve bagte kartofler, whisky sauce, bønner i baconsvøb, bagte tomater og perleløg.
Rødvin

Dessert: Chokolade mousse med flødeskum

- Det er bestemt ikke en slanke aften, men det sker så sjældent her, at det er okay

Anette
- som ønsker held og lykke med at få arrangeret en lækker aften

jaah slanke mad er det ikke men lyder godt nok lækkert.
ja det ske heller ikke så tit her så det er helt okay
tak for, forslaget:D

Anmeld

19. september 2008

moniquesmor

hmm..

ja en hyggelig aften for to ville være at jeg havde lavet en rigtig god middag til min mand, noget han er vild med, jeg ville åbnen en flask vin og tænde starinlys da vi begge godt kan lide stemmingen levende lys giver.

og efter maden ville vi bare sidde og snakke om alt det der ikke bliver snakket om til hverdag

men hvad ville du lave:D

Anmeld

19. september 2008

Fam. Madsen

moniquesmor skriver:

hmm..

ja en hyggelig aften for to ville være at jeg havde lavet en rigtig god middag til min mand, noget han er vild med, jeg ville åbnen en flask vin og tænde starinlys da vi begge godt kan lide stemmingen levende lys giver.

og efter maden ville vi bare sidde og snakke om alt det der ikke bliver snakket om til hverdag

men hvad ville du lave:D

her hjemme er min mands livret culotte steg så det ville jeg lave til ham,
og jeg ved han ville spise så meget så desretten ville være noget nemt og enkelt:D:D:D som en lække kage ved ikke lige hvad for en. som ville blive serveret i sofaen til ham:D:D

jeg ville ikke lave en 3 retters menu da jeg ved det ikke er min mand:D:D

jeg ville helt klart gå efter hvad min mand ville synes best om:D:D

Anmeld

19. september 2008

moniquesmor

Så skulle jeg ud på en restaurant med få lækre veltilberedte retter...vil gerne have stimuleret alle mine sanser og hellere betale meget og tage ud få gange end gå på kompromis med kvalitet og smag. Her var jeg sidst jeg var ude...lækker, lækker mad...
http://www.kongsnaes-seaside.dk/
Knus og rigtig god aften til jer...
Eva

uha ser rigtigt lækkert ud.. men jeg er en ret god kok, så ønsker af lave det selv imens kæresten er ude af lave bil ude hos hans bror..
mange tak skal ud have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.