tinasmor skriver:
Tak for dit svar. Jeg har også en rigtig dårlig (skæv ryg) Fra min sidste graviditet ved jeg at det sikkert starter med at gøre rigtig ondt om en månedstid (lænd, bækken og ryg) Jeg kan kun føle med dig. Sidst havde jeg bare SÅ ondt. Så måske skulle jeg istedet for at klage over hovedpine nu, bare være glad for at jeg stadigvæk kan sove og gå uden bækkensmerter
Tak for at minde mig om det.
Jeg tager ligesom dig også kun piller der starter med "P".
Håber resten af din graviditet bliver god og nem.
He he fik min dårlige ryg under sidste graviditet, og har nu mere end bare ondt og går til behandling på Ringe rygcenter, pænt træls efter jeg har haft trænet den så godt, men denne graviditet har været plaget af styrt blødning så jeg må intet og så endnu værre bækkenløsning, kunne jeg bare godt undvære da..
Men så lige du skrev det med panodil og drengebørn, i forbindelse med alt det blødning jeg har haft har jeg været meget på OUH ved den samme overlæge og min mand spurgte ham en dag hvor jeg havde sindsyg ondt i hovedet og blødte igen om jeg måtte taget noget fordi det nu havde været oppe i medierne, jeg nægtede jo fordi jeg ikke viste det blev en pige denne gang på det tidspunkt, men han sagde at det var kun hvis man levede af dem, og man altså ikke skulle frygte noget.
Men måske lidt massage i nakke og hoved kan hjælpe dig, og så husk nu godt med vand.
Håber da at du ikke får for mange smerter, resten af tiden...
Anmeld