Hovedpine næsten hele graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Chewy

tinasmor skriver:

Jeg er 4 måneder og jeg har næsten gennem hele graviditeten haft hovedpine. Jeg er ikke meget for panodil og det er kun hvis det er virkelig, virkelig slemt. Men det betyder så også, at jeg går rundt med ondt i hoved hver dag.

Nogle der oplever noget lignende?

Hejsa,

Jeg havde også en del hovedpine i starten. Havde det ikke hver dag, men kunne godt få det rimelig tit og så var der bare ikke andet at gøre end at gå i seng og sove til det fortog sig. 

Jeg tror det vendte omkring uge 16-17 stykker. Har ikke haft det én eneste dag siden

Jeg var heller ikke glad for panodiler, så prøvede bare at sove og drikke det væk, selvom der ikke var så meget andet end et mørkt lokale og søvn, der kunne afhjælpe det. 

Jeg håber for dig, at det vil aftage lidt jo længere du når hen. Ellers ved jeg at akupunktur skulle have en helt fantastisk virkning på det. Min veninde havde også slem hovedpine og da hun startede i akupunkturbehandling var det fuldstændig væk. Hun fik bare én behandling i måneden, og så mærkede hun ikke mere til det.

Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

tinasmor

Chewy skriver:

Hejsa,

Jeg havde også en del hovedpine i starten. Havde det ikke hver dag, men kunne godt få det rimelig tit og så var der bare ikke andet at gøre end at gå i seng og sove til det fortog sig. 

Jeg tror det vendte omkring uge 16-17 stykker. Har ikke haft det én eneste dag siden

Jeg var heller ikke glad for panodiler, så prøvede bare at sove og drikke det væk, selvom der ikke var så meget andet end et mørkt lokale og søvn, der kunne afhjælpe det. 

Jeg håber for dig, at det vil aftage lidt jo længere du når hen. Ellers ved jeg at akupunktur skulle have en helt fantastisk virkning på det. Min veninde havde også slem hovedpine og da hun startede i akupunkturbehandling var det fuldstændig væk. Hun fik bare én behandling i måneden, og så mærkede hun ikke mere til det.

Held og lykke med det

tak for svar. Ja har også bare ønsket jeg kunne smide mig i sengen og sove det væk. Jeg har dog en lille en på to der ikke giver meget ro. Men når det har været rigtig slemt har kæresten været sød at tage sig af hende mens jeg er gået ind og lægge mig.

Uha håber også det passer på mig ved uge 17, for det er lige rundt om hjørnet.

Mange tak for dit svar og imput.

Anmeld

24. januar 2011

Mette 28

tinasmor skriver:

Tak for dit svar. Jeg har også en rigtig dårlig (skæv ryg) Fra min sidste graviditet ved jeg at det sikkert starter med at gøre rigtig ondt om en månedstid (lænd, bækken og ryg) Jeg kan kun føle med dig. Sidst havde jeg bare SÅ ondt. Så måske skulle jeg istedet for at klage over hovedpine nu, bare være glad for at jeg stadigvæk kan sove og gå uden bækkensmerter Tak for at minde mig om det.

Jeg tager ligesom dig også kun piller der starter med "P".

Håber resten af din graviditet bliver god og nem.

He he fik min dårlige ryg under sidste graviditet, og har nu mere end bare ondt og går til behandling på Ringe rygcenter, pænt træls efter jeg har haft trænet den så godt, men denne graviditet har været plaget af styrt blødning så jeg må intet og så endnu værre bækkenløsning, kunne jeg bare godt undvære da.. 

Men så lige du skrev det med panodil og drengebørn, i forbindelse med alt det blødning jeg har haft har jeg været meget på OUH ved den samme overlæge og min mand spurgte ham en dag hvor jeg havde sindsyg ondt i hovedet og blødte igen om jeg måtte taget noget fordi det nu havde været oppe i medierne, jeg nægtede jo fordi jeg ikke viste det blev en pige denne gang på det tidspunkt, men han sagde at det var kun hvis man levede af dem, og man altså ikke skulle frygte noget.

Men måske lidt massage i nakke og hoved kan hjælpe dig, og så husk nu godt med vand.  Håber da at du ikke får for mange smerter, resten af tiden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.