okey folkens.. det begynder at blive vildt pinligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Magsen

milopilo skriver:

Hi hi ja det blev et værre rod også for mig.. Havde hørt jeg bare skulle bryge tråd også trække den igennem kagen så det blev til 3 lag.. Hmmm.. lettere sagt end gjort.. men den knækkede, sprækkede og smuldrede fuldstændig.. Og blev ikke lige tyk i lagene osv  Hi hi så er det trods alt lettere at bage i 3 omgange..

nååååårh

se det var meeeget nemmere at forstå haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Dot D

Maggieh skriver:

her var problemet så at bage dem, jeg har vidst nok brugt en for tyk skål, eller havde de ikke stået længe nok haha

1000 tak, venter spændt

De skal IKKE bages i skålen, det lyder det som om du har gjort... Du skal bage en bradepandekage, og den skal blive kold. Så tager du den skål du vil bruge som mave og bryst, og putter husholdningsfilm i. Så skære du din bradepandekage i stykker, der passer op ad siderne i skålen, og så putter du fyld i. derefter et lag af din bradepandekage igen også fyld. Så slutter du af med et lag kage, så det faktisk ligger som et låg på skålen. Så lægger jeg altid film over, lægger en tallerken på og et eller andet tungt ovenpå for at presse den, og så i køleskabet med den, gerne nogle timer. Så tager du filmen af låget og vender dit/din bryst/mave ud, og den er klar til at blive smurt op med smørcreme Det er godt nok et påskeæg, men her kan du se den indeni

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

Ok her kommer den. Svare jo som sagt til 6 alm. runde eller 3 bradepander:

8 æg
300 gram sukker
210 gram mel (hvis du vil have choko bunde så kun 150 gram mel og 60 gram kakao)
6 te skeer vanilie sukker

Pis æg og sukker i ca. 10-15 min på høj hastighed (ja man skal være lidt tålmodig ). Til massen er lidt mere fast i det og der kommer "spor" i massen.

Bland mel og vanilie sukker og sigt i massen. Vend det med en ske og undgå at luften går ud af massen..

Del op i 3 og bag ved 180 grader ca. 10-12 min.

Tag dem af pladen og lad dem køle før bagepapiret tages af..

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

Altså den opskrift jeg har lagt er KUN på selve kroppen.. Kage bunde til selve babserne, som jeg lavede i skåle er derfor IKKE regnet med..  Der lavede jeg bare den hurtige løsning med købe bunde.. Så altså 6 alm. købe bunde brugte jeg til babserne ud over opskriften 

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

Dot D skriver:

De skal IKKE bages i skålen, det lyder det som om du har gjort... Du skal bage en bradepandekage, og den skal blive kold. Så tager du den skål du vil bruge som mave og bryst, og putter husholdningsfilm i. Så skære du din bradepandekage i stykker, der passer op ad siderne i skålen, og så putter du fyld i. derefter et lag af din bradepandekage igen også fyld. Så slutter du af med et lag kage, så det faktisk ligger som et låg på skålen. Så lægger jeg altid film over, lægger en tallerken på og et eller andet tungt ovenpå for at presse den, og så i køleskabet med den, gerne nogle timer. Så tager du filmen af låget og vender dit/din bryst/mave ud, og den er klar til at blive smurt op med smørcreme Det er godt nok et påskeæg, men her kan du se den indeni

nej det fandt jeg udaf men det er der da mange der gør?

hvor mange bradepander ville du lave hvis du skulle lave en bobbie cake med 3 lag?

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Maggieh skriver:

nej det fandt jeg udaf men det er der da mange der gør?

hvor mange bradepander ville du lave hvis du skulle lave en bobbie cake med 3 lag?

Har aldrig hørt det før Nå, men det dér påskeæg jeg lavede var STORT og jeg vil tro jeg bagte det, der svarer til to bradepander. Jeg har bagt i en stor rund form og delt den i lag, så vil tro det passer

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

milopilo skriver:

Altså den opskrift jeg har lagt er KUN på selve kroppen.. Kage bunde til selve babserne, som jeg lavede i skåle er derfor IKKE regnet med..  Der lavede jeg bare den hurtige løsning med købe bunde.. Så altså 6 alm. købe bunde brugte jeg til babserne ud over opskriften 

guud det bliver da en dyr affære ..

Men har du ikke et billede man må se af din boobie cake?

Anmeld

24. januar 2011

Den lykkelige

guud det bliver da en dyr affære ..

Men har du ikke et billede man må se af din boobie cake?

Ha ha ja jeg tror jeg gav 700 kr for den babse kage jeg lavede..  Men det var også min første kage så købte en hel masse redskaber.. Så den blev lidt pebret.. men altså kan jo bruge redskaberne igen og igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.